surast..

jag är så jäävla sur,o mår så jäkla dåligt! jag vill bara grina, faan. jag hatar denna jävla pms! kan inte mensen bara komma liksom? det brukar ju faktiskt kännas bättre sen!
Faaan!
Man skulle ha varit karl..

Idag har vi haft besök av Svärmor,o hennes ny fjås.. De va trevligt! Jocke kom också... Jag o Lowis bakade Muffins o bjöd på. Dom blev kalasgoda! Första gången som jag faktiskt lyckats med Muffins! yeeey!
Sen har jag o Lowis varit ute o pulat på.. Hon har kört en himla massa fyrhjuling,jag har promenerat and so on.. har hoppat en massa studsmatta o gett kaninerna lite kärlek också! Funderar på om dom kanske ska få flytta in snart? Men det verkar inte gå någon nöd på dom.. :)

Förövrigt ska vi åka till Turkiet den 16/6-11.. Det blir riktigt bra!=) Mamma o Gubben hennes fyller 50 nästa år,så då drar vi dit.. Allihop! Länge dit,men den som väntar på nåt gott... ;)

tror jag ska börja med nån form av middag nu,för äta måste vi väl? Nääääe,fy huuun sa leej jag är!

Grina lite kanske?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0