tidig morgon..

jaa, lördag morgon..o jag har dessutom varit vaken en stund! hrmm.. vaknade för en halvtimme sen o var tvär hungrig.. märkligt?! aja, har fikat litegranna nu iaf!
blev tidig kväll igår, gick o la oss vid tio,o skulle kika på Walk The Line efter ungefär tio minuter sov jag. Tröttare tjej! Middagen igår blev mumma! Trots att jag hade läst fel,o de va karrè,o inte kotletter,plus att jag hade alldeles för lite soya hemma. Men gott blev de ändå! :) Efter middagen, blev de massa bus o stök. Fixade dipp o grönsaksstavar o lite annat gott. Så vid åtta, mös vi ner oss hela familjen i soffan. Kikade på Doobiboo,kramades o bara mös. Älskade,underbara! ♥

När Doobidoo var slut,stoppade vi det lilla hjärtat i säng, jag tog en dusch o Jesper for in till stan fram o tillbaka för o lämna en nyckel,så Jimmy skulle kunna lossa inatt. Han var tillbaka lagomt tills jag duschat,så då mös vi ner oss i sängen till Walk The Line som sagt var..

Idag är det skoternsdag. Så jag gissar på att de kanske blir en tur in till stan iaf, vi som egentligen planerat o bara vara hemma.. Men det vore ju som roligt o in o kika iaf.. Jesper  o Lowa ska in, får se om jag följer med.. Eller om jag hittar på nåt annat!
Lowa ska ju på Halloween fest ikväll, hon vill vara utklädd till både prinsessa och häxa, så hon ska vara prinsessa,med häxhatt,o häxsminkning. Så söt lilltrollet kommer bli! Är hon villig o posa,så får ni se bildbevis sen..Meen,man vet aldrig!

Näe,nu ska jag ta o hänga lite tvätt, o sen ska jag nog krypa ner bredvid karln o mysa en stund innan dagen drar igång på allvar!

Nästa helg hade vi tänkt åka upp till stugan kanske, bara mysa,basta o ha de gott. Lowa tjatar om o få åka dit.. Så de vore ju en lagom liten utflykt kanske?
Helgen därpå,ska vi ha lite qualtiytime, jag o Jesper. Tror vi ska åka bort någonstans kanske, o bara vara sådär löjligt kära. Det är ju som härligt de... ♥
Lowa ska då få ha lite qualitytime med Moffa. Det älskar ju dom.

Vi har tur som har min Pappa, han ställer alltid upp. Oavsett vad det är,och oavsett hur osams vi är.. ;) Haha.. Näe,men allvarligt.. I torsdags som sagt, när jag låg i någon sorts magflunsa tex..
Jesper for ju o jobbade vid fyra på morgonen.. Pappa kom hit o skjutsade Lowa på skolan.. Sen var han hit med blåbärssoppa till mej, tömde musfällan o gillrade om den. Sen hämtade han Lowa på fritids vid tre. O då var dom ute o körde fyrhjuling o busade några timmar,så jag fick fortsätta vila. O som pricken över i:et, så bar han in ved innan han for hem.
Sånt är verkligen så himla guld värt! ♥

näe, hänga tvätt o mysa med karln vare ja!


höres!




Morfarn.


Era tankar..
Postat av: Karro

Ja det är verkligen viktigt med hur man trivs där man bor. Märker på humöret att det är så mycket bättre nu också, tack vare det!

Jag gjorde praktiken på Lunga. Jättebra ställe att vara på!

Ha en trevlig helg ni också. Själv ska jag jobba på hemtjänsten inatt, så jag undrar vad fasen jag gör vaken nu egentligen ; )

Kram!

2010-10-30 @ 09:13:05
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0