uppe från morgon..

nja,någorlunda iaf.. Lowis är på skolan.. o jag ska alldeles strax fara in till stan o inhandla det sista.. idag ska bullarna bakas,tårtorna göras osv.. gaah!

slänger in lite bilder från gårdagens bestyr,då vi som bekant plockade äpplen,kokade mos o gjorde paj.. Lowis stod för negerbollsbak! Tar hundra år o ladda upp bilder så ni får nöja er med dessa... ;)

     




 

 


Era tankar..
Postat av: Jennie

Ååå hälsa Lowa att hon måste komma hit och baka någon dag, det där såg ju jätte gott ut :) Du kan väl skicka iväg ett sms imorn kväll om du orkar vad tösen har fått, vi har inte köpt något ännu.. Är ju sjuk som du säkert läst och hört, men tänkte göra det till veckan, och då vore det roligt och veta vad hon inte fått :P



Krama gumman från oss på byn, och en blöt stor puss från Bamse <3

2010-10-09 @ 06:04:31
URL: http://enimsemper.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0