fredagar..

fredag,det är nog solklart den bästa dagen på hela veckan..
allting känns så mycket lättare,roligare och bättre! De gillar vi..
jag for in och handlade inför helgen imorse när jag lämnat Lowisen på skolan. Det är såå skönt o handla på mornarna,när man är ganska ensam.. =)
Ikväll blir de banne mej Inbakad fläskfilè med potatisgratäng,och rödvinsås tror jag! Mumma de ju!

Vad händer i helgen då?
Lastbilsmässa i Ramsele, får se om jag och Lowa följer med dit eller inte.. beror på väder,vind,humör osv osv..
Ikväll blir det iaf bara o mysa! Äta gott,o bara mysa!
Älska.

Är bara jag hemma nu,så jag tänkte passa på o röja o göra fint inför helgen.. Tror jag måste elda också,snorkallt ute ju.. Lowis är hos Agnes och leker..Jesper får plocka upp henne när han kommer! Blir peerfa de..

Då hinner jag städa,o börja fixa me maten.. Jajje!



Pratade med någon sorts handläggare på försäkringskassan igår, låter som att jag får ett beslut nästa vecka.. Yeah,right känner jag då.. Det har jag ju inte hört i flera månader.
Trött,trött,trött..jag blir så jäävla trött!

Pratade med en kvinna på försäkringsbolaget idag också,angående min tand..eller ja,snarare den tanden jag inte har! Får besked nästa vecka därifrån också.. Och surprise! Det har jag också hört i flera månader.

Får väl si hur detta slutar..

Om två veckor fyller min lillfis 6år.. helt sjukt vad tiden går! Då blir de kalas.. ;)


Era tankar..
Postat av: Lillasyster

och jag kommer på lowis kalas <3

2010-09-25 @ 18:45:58

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0