grilla lite kanske?

ja, att hösten faktiskt är här är väl ett faktum. trist bara att vi aldrig fick någon riktig sommar, men den kanske kommer nästa år. Vem vet?
ja,eftersom hösten då är här,så kanske de inte bjuds så många mer tillfällen i år för o grilla. O både jag o min kära sambo är sjukt sugna på o grilla idag. Så ja,så får de bli. Med eller utan sällskap. Grilla ska vi göra! Så är det någon/några som också känner sej sugna så vet ni förhoppningsvis vart vi bor.

Lowa har kommit hemifrån skolan, hon har ont i magen. Inte riktigt okej tycker jag, hon brukar aldrig ha ont i magen. Men hon klagade redan igår över lite magont. Men sen har de liksom inte blivit nåt mer.. Jag hoppas innerligt att det går om sej.. Tror det gör mycket att hon är så trött också. Det är jobbigt o gå skolan förstår ni, tidiga mornar, många barn o miljoner intryck att ta in. Hon är duktig min lilla tjej.
Jag är så stolt över henne.
Mammas hjärta.

Jag har faktiskt varit duktig o burit in, o staplat en del ved idag, vikt tvätt o hängt tvätt! *klappar mej själv på axeln* Har även varit ute o gett kaninerna lite kärlek,omsorg o mat. Vet ni hur fort två kaniner kan äta upp ett salladshuvud egentligen?
Näe,de visste inte jag heller. Fort går det iaf..

näe,tror jag ska ta rääcer hundrafååårtin upp på bua o inhandla lite nikotin,så jag bli trevlig again. Sen måste jag skriva handlingslista, så vi kan handla när hjärtat slutar!
Han är i svensta o lastar nu,så får han plocka upp hos här sen.. Alltid mysigt o åka lite truck..
Lowa älskar de.. :)

Hejpa!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0