Jag älskar han!

näe, nu går VI och lägger oss.. Jag gillart!
Jag gillar o ha karln hemma,o få gå o lägga mej tillsammans med han!
Jag gillar o ligga på soffan,surra strunt,skratta,prata om viktiga saker,mysa,diskutera politik,o helt onödiga saker.. Jag gillar t.om att vakna till mitt i natten av att jag fryser,och få upptäcka att han faktiskt är hemma,har tagit allt täcke och snarkar gott.
Jag gillar o sparka upp han på morgonen,när han ska iväg..för o sen få somna om o vakna av att han ringer och väcker mej.
Jag gillar o få krypa upp i hans famn,få känna tryggheten och kärlek.
Jag gillar nästan t.om när han blir lite arg på mej, och tycker att jag är totalt hopplös.
För jag vet, att han älskar mej.
Precis som jag är.
Med min randiga-slappa mage,min knotiga röv,
min konstiga frisyr,
mina orakade ben,mina snygga bröst,
mitt ostabila humör, mitt glada jag,
min ärlighet,mina styrkor, mina svagheter och min ärrade själ.

Och det bästa av allt, jag älskar han precis lika mycket.


Era tankar..
Postat av: mickis

Hade det funnits en gilla-knapp på detta inlägget så hade jag gillat :P

2010-09-20 @ 22:06:39
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är kärlek det!!!! <3

2010-09-21 @ 19:55:27
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Du är värd all kärlek i världen <3

2010-09-22 @ 00:13:30

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0