jag blir vansinnig!

ja,jag blir vansinnig för minsta lilla. jag blir skogstokig.
och just nu driver min älskade dotter mej till vansinne!
jag blir tokig.
jag vill bara grina.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra?
Vad fan ska jag göra?!?!?

som jag skrev i mitt förra inlägg, jag är så jävla stingslig. Vet inte vad jag ska ta mej till, vet inte hur jag ska bete mej eller vart jag ska ta vägen?
och jag får panik. riktig panik.
så då slutar jag andas, det är visst inte heller så bra.

idag har vi varit hemma hela dagen, pysslat på ute.. klippt gräs, burit in mera ved, plockat bort lite "sommar"saker, tvättat bilen osv.. Det va skönt o få lite gjort..

Lowa har haft en kompis här, dom har levt rövare till o från,så jag har trott jag ska få ett raseriutbrott!

gaaah. den här känslan gör mej galen,och jag vill bli av med den..så fort som möjligt!

helvete.


Era tankar..
Postat av: Linda

Ja det är så jävla jobbigt rent ut sagt! Men är du inte gravid då? eller äter du också piller?



Tack det behövs! :) men jag känner mig så taggad nu så jag vet att jag kommer klara det.

Han ska börja jobba på Vipro heter det. Ett företag här i torvalla som gör kolvar till traktorer, intressant va? ;) haha. Men det är ju ett jobb iaf :)

2010-09-05 @ 20:01:58
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Man känner sådär ibland, det är bara att hålla ut tills det går över!

Själv har jag en känsla av att jag är olycklig, eller nåt sorts vemod i hela kroppen.. Men som sagt, det är bara att hålla ut.

Sköt om dig! Kram Carolina

2010-09-05 @ 20:18:08

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0