klubbor till alla barnen?

eh, jag kanske överreagerar, meen iaf så är det så här att igår kom Lowa hem med skoltaxin..
Och i munnen har hon en klubba!? Ja, då har alltså hon och dom andra barnen fått en klubba av den "snälla" taxichaffisen! Men alltså, på riktigt?
Sånt här gör mej vansinnig!
Varför ger man barnen klubbor? På en Måndag, i taxin på väg hemifrån skolan???
Kan någon vänlig själ förklara detta för mej?
Jag tycker inte det är okej..
Vanligtvis brukar hon komma hem med tuggummi i munnen, vilket jag iofs inte heller är storm förtjust i.. Men o andra sidan får hon ju tugga tuggummi för mej, så det är väl inte så mkt o bli arg över.. Men ändå, varför ger man barnen tuggummi varje dag?
Och nu klubba??
Utan någon som helst anledning.. hade det varit sista gången innan säj tex jullov,sommarlov eller jaa..säj att de hade funnits en anledning.. Fine,då kanske jag hade kunnat förstå. Observera förstå.. Men jag hade fan inte gillat det då heller!
Det finns barn som faktiskt inte äter godis,som aldrig har ätit godis och som föräldrarna heller inte vill ska äta godis!
Och jag tycker att man faktiskt frågar ett barns föräldrar innan man ger ungarna godis.
What so ever.

Visst Lowa får äta godis.. Men på Lördagar.. Man behöver inte äta godis varje dag, och varför ska man vänja kroppen vid ett sockerberoende? Det är mina tankar..
O de e väl klart att ibland vid speciella tillfällen får hon väl äta godis, om det är nåt extra.. Men annars är det Lördagar som gäller..

Sååå, Varför ger han dom klubbor? På en jävla Måndag, utan någon som helst anledning????
Jag blir så trött!


Era tankar..
Postat av: Jennie

Haha ja hur ska jag förklara? Det beror ju på vad du vill ha :P



http://designbloggar.blogg.se/category/gratis-bloggar.html



Där har du ju en länk du kan hitta en design du vill ha..

Annars kan du ju söka på google efter Gratis Design till Blogg.se så kommer det upp en massa sidor där :) Sen kan du följa steg efter steg hur du ändrar och så :) Puss <3

2010-09-22 @ 02:58:10
URL: http://enimsemper.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Tycker inte alls att du överreagerar. Jag kan bli skitsur om dom ger ungarna på dagis glass eller kakor utan anledning. Det är inte nödvändigt och jag tycker det är minst lika illa som godis. Och har man en bestämd dag hemma ska det vara så, annars vet dom att man får äta på andra dagar också!

2010-10-09 @ 13:52:28

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0