"Lite sällskap"


Var det förresten någon mer än jag som såg "Lite sällskap" i måndags? Allvarligt, på riktigt? Jag gillar Filip o Fredrik, jag tycker dom är sköna. Men vad är det för folk dom har med då?Nog för att man inte ska dömma folk, men Nina där? På riktigt? Är hon helt hundra? Jag skulle vilja påstå att hon inte har alla hästar i hagen,bestick i lådan osv,osv.. Varför? Varför har man med en människa som mest troligt inte är riktigt hundra,som mest troligt inte fattar att hon blir utnyttjad, just pga den anledning. Och att hon är med för att folk ska skratta åt henne?? Jag förstår inte riktigt.
Likadant med han, va heter han.. Morgan? Han som jobbar på lagret,i "Ullared"? Allvarligt.
Är det inte o utnyttja folk?
För o få till bra tv???
Dom är ju såna där tydliga gränsfall. Inte helt hundra, men för "normala" för o klassas som förståndshandikappad osv..

Jag tycker att det är elakt. Visst jag tycker det är roligt o kolla på "Ullared" just för att Morgan faktiskt är rolig.. Just för att han faktiskt inte är helt hundra.. Men förstår han att han är med av den anledning?? Knappast.

När jag såg "Lite sällskap" tyckte jag först att de va lite roligt med den här Nina, men sen.. näe, tyckte det blev pinsamt. Tyckte synd om henne.
Hela programmet driver ju för gudskull med henne! Och dessutom hela svenska folket.

äh, jag vet inte. men jag blir så trött!

Vad tycker ni?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0