MysLörda!

ja, mys lördag..mys helg, massa mys med familjen!
 Jag älskar mys. Vem älskar inte mys förresten?
Idag ska vi åka och bada. De blir nog kanon. Jag avskyr o bada. Eller näe, jag är bara så sjukt obekväm med hela situationen. Men nu ere så att vi frågat Lowa vad hon vill hitta på i helgen,och då vill hon åka o bada. Så då åker vi och bada. Hon älskar det ju. Så då gör vi givetvis det.

Igår va vi på utflykt med farmor, var till Brännagården o kika..O förbi på Maxi, tror hon tyckte det var roligt faktiskt! :)
Sen åt jag o Lowis lite sen middag,fick lite kaffe främmande av svärfar+sambo också, o sen kikade vi på Idol o bara mös i soffan. Jag älskar att mysa liksom.
Jesper jobbade seent,o kom nog inte hem förrän vid fyra tror jag.
Så han sover fortfarande, men när han vaknat blir de frukost.. o sen bad!
Tror nog vi ska passa på och rösta också.
Vad jag nu ska rösta på?
Det återstår att se.

Annars i veckan har de varit fullt upp..
Lowa har varit på sin första danslektion. Sötfisen, hon tyckte de va jätte roligt! Så det kommer hon fortsätta med.. :)
Har hängt med Johanna+family.. ätit pizza,surrat strunt osv.. Alex o världens sötaste lille Eddie kom också dit!
Trevligt, var hundra år sen jag träffade henne sist, o Eddie har jag bara sett som hastigast på stråket,tror jag det var..


näe, nu ska vi äta lite brunch o packa iordning grejorna! Ska försöka få me mej kameran också.. ;)


 


Era tankar..
Postat av: Linda

Ja de är riktigt myys med mys ;)

Just nu myser jag med BARA Max :)

Kommer ni ut på måndag när Lowa slutat skolan?

2010-09-18 @ 14:31:56
URL: http://[email protected]

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0