så blev helgen..

ja, jag har inte uppdaterat sen i lördas...har knappt suttit vid facebook,o inte haft mobilen tillgänglig jämt! ;) Häärlisch!
I lördags skulle vi ju på badhuset. Men det hann ändras.
Vi åkte på ÖppetHusPolisstationen istället, eller ja..de va både Polisen,Räddningstjänsten och Ambulansen som hade öppet. Det var roligt. Lowa åkte upp i en sån där korg,som brandmännen använder. Var in i polishelikoptern,ambulansen o pratade med poliser,o hälsa på Polishunden.. I Brandstationen var det en barnteater också.
Lowa var helnöjd.. Men efter det var inte dagen slut, utan vi åkte på DjungelHuset en sväng. Där blev de massa bus,o lite fika.
Sen hämtade vi upp svärfar+sambo o tänkte äta på Athena, men där vare fullt,så vi knatade upp till SirWinston tror jag det heter nu? Simon&Viktor hette de förut iaf..
Mumma!
Jag åt oxfilètoast, Lowis Lax o Jesper Grillspett. Mmm, tokgott vare!

For på Maxi o handla lite gotta inför kvällen. Sen till svärfar+sambo för kaffe o efterrätt.
For hem runt nio, då Lowa stupade isäng.. Nöjd och glad efter en bra dag! :)
Jag lyckades också somna,med henne.
Vilket gjorde att våran myskväll uteblev. Såå typiskt mej.
Men var så jäkla trött,o småfebrig. Förkyld återigen.
Så det var nog välbehövligt.

Igår gjorde vi inte alls många knop.
Sov,snorade,röstade (vilket jag förövrigt hoppas att alla gjorde!) Lowis fick vara hos Moffa en sväng också, så jag o Jesper tog hjälp av Mikael o hämtade studsmattan Lowa ska få när hon fyller år! =)

Igårkväll,blev de iaf mys. =) Grönsaker,dipp,cola och valvaka! Haha.. =)

Idag fyller min älskade vän Linda år, 25 år närmare bestämt! ;) 
så vi ska dit när Lowa kommit från skolan! De blir trevligt.. :)

nu ska jag åka me pappa in till stan o hämta våran bil,för den va Jesper tvungen o ta in imorse,då lastbilen stod i stan...

oj,va trist de här blev.. har en massa saker jag skulle vilja skriva och ta upp.. och de kommer, bara tiden finns!
Senare idag kanske..

tjoo.


Era tankar..
Postat av: Linda

Tack Joanna! Får jag fråga vad du röstade på? :)

Kram!

2010-09-20 @ 11:02:26
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0