Uppe me tuppen..

nja, nästan iaf.. vaknade för en halvtimme sen kanske..alldeles av mej själv, mycket märkligt? Gick ner o släppte ut Tjorven o hängde tvätt.. Resten av familjen sover fortfarande, skönt för dom..
Men skönt för mej o va vaken o bara vara alldeles för mej själv också.. ;) Hahaha!

Solen skiner, och det verkar ska bli finväder.. Det gillar jag.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med idag, Jesper måste till Fjällsta o dona med lastbilen.. Vet inte om vi ska följa med eller inte?
Är lite sugen på o ut o plocka bär faktiskt, sen har jag ju lovat Lowa o baka nåt också.. Också finns de ju massa annat o göra hemma också.. Bära in mera ved, plocka undan utemöbler o göra grett inför vintern o sånt..
Jag känner dock för att göra något roligt. Skulle kanske ha hälsat på familjen Olovsson/Persson.. Det vore ju roligt! :)


förresten, flugor? vad är det för påfund egentligen. jag avskyr dom, och den senaste veckan är det två som har flyttat in hos oss. Dom håller sej mest i köket/tvrummet. Och är ruskigt sällskapssjuka.
Jag gillar dom inte,o blir snart tokig!
Vart är den där jäkla flugsmällarn när man behöver den?

Igår kväll gjorde vi kväll ruskigt tidigt. Vi kikade på Doobidoo o bara mös, Jesper lyckades ju givetvis somna.. ;)  sen tände jag o Lowis massa ljus i badrummet o duschade. Det tyckte Lowis va mys! Jag också iofs, vi duschade,skrattade o pratade en massa. Sen va klockan alldeles för mkt för Lowa,så hon tvärsomnade i våran säng.
Jag gick ner o väckte upp Jesper,började kika på BodyGuard o åt karameller. Kom på att de kunde vi ju lika gärna göra i sängen,så så fick de blir. Tio minuter senare sov vi nog båda två! haha..
Tröttare pensionärer kan ni ju leta efter... :)

näe, nu ska jag nog ta o krypa ner i sängen o mysa lite med min underbara karl, o se om han vill kliva upp kanske!?

Idag ska bli en bra dag.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0