*

Maan do, vilken otroligt häärligt väder! Jag älskar det. Och blir på så sjukt bra humör,
och att jag dessutom slutade tidigt idag,gör inte direkt saken sämre! ;)
Jag o lillfian har redan varit hemma någon timme. Jag har satt igång en maskin med tvätt,o lillfian
är ute o hoppar hopprep o leker med Doris.
Också inväntar vi finfrämmande av Jänet&Lilly! Underbart! ♥

Idag är en bra dag. Raaakt igenom! =)
Karln kommer dessutom hem ikväll, myspys.

Näe, nu ska jag nog ta o ge mej ut i finvädret. Ska upp på gäll'n o kolla om det kaaanske kan finnas
någon gammal cykel där,som kan passa Lowa.
Skolös är hon också,lilltrollet. Fjolårets gympaskor är på took för små.
"Men mamma det går bra, det gör inte så jätte ont!Så så små är dom ju inte.." sa hon idag när hon skulle
ta på dom o hoppa hopprep. För hur kul är det att hoppa hopprep med gummistövlar? Fodrade dessutom.
Dåålig mamma.
Mååste handla nya skor,stövlar och kläder till henne,snarast. Tänkt om man bara hade pengar.
Känns sjukt långt tills den 20e just nu!








Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0