rättad av en sexåring..

jamen visst, tidigare ikväll när jag satt o skrev ett inlägg här i bloggen så skrev jag ju imorn, som jag brukar..
o ja,jag vet att det inte är rätt. Det heter i morgon.
aja, hur som helst så sitter Lowa bredvid mej, och tjyvläser uppenbarligen.
Eftersom hon efter en stund utbrister;
Men Mamma, det stavas faktiskt I MORGON! - med bestämd röst.. haha, lilla stavningspolisen! ;)
Min älskade lilla sötpropp!

Hon var för övrigt ut i förrådet idag,o letade fram cykeln, o sen va dom ute o cykla hon och Alma.
Snacka om lyckliga ungar! O vilken vårkänsla jag fick,inifrån soffan! :)
Kunde dock konstatera att cykeln är på tok för liten, vilket jag iofs egentligen var väldigt väl medveten om. Då den i ärlighetens namn var lite liten redan ifjol,jag har bara förträngt det.
Men en cykel kostar pengar, och pengar är inget jag badar i. Även om jag inte skulle ha något emot det.
Ska kika runt på blocket,o hoppas på o hitta nåt bra o billigt! :)

Vad gör jag vaken nu,egentligen? Jo, jag liksom hostar. Ja,jag vet att jag klagar,
låter precis som en karl. Men med ett tålamod som en treåring, känns det som jag haft den här
hostan i flera månader. Men okej, jag ska sluta klaga på den. ;)

Dessutom saknar jag min man. Jag brukar sällan tycka att det är särskilt jobbigt när han åker och jobbar, visst
det är väl inte så att jag jublar varenda gång.. ;) Men jag brukar heller inte ha något problem med det.
Men igår kändes det inte alls nå roligt. Vet faktiskt inte varför, det kändes bara extra jobbigt!
Aja,det är ju snart helg igen, eller hur? =)

Sen igår kväll när Lowa frågade när han skulle komma hem, o jag sa att jag inte visste riktigt sa hon ;
"Men mamma..han ska väl inte vara borta ända till fredag va? O åka igen på söndag..då blir han hemma så kort,jag tycker synd om han när han inte får va hemma och mysa hela helgerna."
Ja, hon har koll det lilla barnet.. O hon saknar ju han också förstås!

Jag har faktiskt världens finaste lilla familj,och som jag älskar dom.

Låt se, har jag något annat att klaga över tro?
Njet, inte som jag kan komma på så här på rak arm.

Mer än att livet är förbannat orättvist.

Så därför, Sänder jag idag en extra tanke till dom som miste sina älskade barn/syskon/vänner osv i lördags.
Så fruktansvärt tragiskt,och återigen livet är orättvist.
Men jag hoppas dom har det bra,där dom är nu. Må dom vila i frid.


näe, tror jag ska kika runt lite på blocket, och eventuellt göra någon lista eller nåt,
om jag inte lyckas somna då! ;)



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0