Tisdag?

Något förvirrande är det när man varit ledig måndag..
o det liksom är tisdag när man kommer på jobbet?
aja, det flyter ju på iaf.. sköönt! jätte lite kids,men de e ju mysigt.

Sola skiin,o humöret är på topp. Inte lika varmt som det varit i helgen dock.
Men hur mkt kan man begära egentligen,de e ju bara April.. ;)

Efter jobbet tar jag bestämt o möter upp min fina lilla familj i kräkom,för lite sillätning! ♥
Nooom,noom! =)

Imåra ska jag försöka hinna me en runda på stan efter jobbet.. gruvensamt! uff.

Era tankar..
Postat av: sara

Vad jobbar du med? påsken har varit toppen, lugn och skön :) Själv då? Kram!

2011-04-27 @ 22:54:46
URL: http://sasandman.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0