Underbart!

Tror bestämt jag kan sammanfatta denna påskhelg,med ett ord.. Underbart! :)

Skärtorsdagen då, fixade iordning lillfian till sötaste påskkärringen på byn..o sen for jag o
tog emot mina trollongar på jobbet! Det var lite barn, och vi hade en riktigt lugn o mysig dag.
När jag slutat mötte jag upp Mamma,Syster o Lowis på stortorget. Där det var rejäl "afterski" med
Ständut Blakk, Marmeladorkestern och Patriks Combo. Strålande sol och jätte härlig stämning! =)
Där rockade vi och tusentals andra i två timmar.

Sen mötte jag o Lowis upp Jesper hos svärfar. Där blev vi bjudna på kinamat. Mumma de!
Lowisen var trött,o somnade på deras soffa 17.30..haha! =) Lyckades bara väcka henne för att få henne i
och ur bilen hemma. Jag var också sliten,så jag somnade ganska direkt när vi kom hem..

Långfredagen började med en mysig frukost, o sen for Lowisen upp till fjälls med Moster & Moffa.
Vi tog en promenad bort till Mikael, där det dracks kaffe,surrades strunt o bara njööts!
Sen for vi till Vålbacken,där det vankades grillmiddag,och spel. Med älskvärt sällskap! ♥
O både jag o karln blev friserade. Tror vi for därifrån halvtvå... Så jäklarns trevligt vare iaf! =)

Påskafton, tog vi o packade in oss i bil'n o for upp till fjälls. Där åt vi våfflor,solade,skrattade och umgicks
innan det bar av på Afterski. Där Uno Svenningson förövrigt spelade. Eller N' Uno som ma säj!
Jag är ju dock inget Uno fan, om man säjer så. Men stämmningen var go iaf..
Åt god Påskmiddag innan hemgång för mej o Jesper. Lowisen valde att stanna en dag till, tillsammans med min farbror och hans fru.
Vi for t. Tobbe&Sanna för lite umgänge på hemvägen. O fy faan,va jag skratta!
Vilka jääkla dårar,det var där! =) Haha..
Fick besök av 'n Åke Jonsson också! Hahaha...
Trevligt vare, men blev tidig kväll för oss.

Igår var det ju Påskdagen, Jesper for o skruvade ganska tidigt. O jag, hängde med Sanna o grabbarna grus hos dom. Svullade glass,o bara slöade till Lowisen kom hem. Då bar det av till Fjällsta, där vi grillade,umgicks o grattade gofian,som fyllt 1 år! Jääklarns va tiden går!
Sen mös vi ner oss i soffan o bara var.

Idag, Annandagpåsk så har vi först bara varit hemma. Umgåtts med söstra,som vi hämtade hit. Grillade lunch,solade o bara var. Vid fyra blev det först bowling, och sen middag, kaffe o tårta för att fira Svärmor,som fyller 50 år idag! Stort Grattis till henne! ♥
En mycket trevlig eftermiddag. Ja, och dag också förstås! =)

Imorgon väntas vardag,och jobb för moi. Det blir fasiken grett det med!
Pengar behövs ju verkligen om man säjer så.
Lowisen har lov hela veckan hon.. Sköönt för henne! =)
O vi ska nog se till att hon får ett bra,och mysigt lov, trots att de blir på hemmaplan..
Ska försöka se till o fli oss till polisen också,för o fixa passen! Börjar närma sej resa nu,
om 1 ½ månad ungefär så fär ma! Huur gött ska inte det bli då?
Dax o räkna ner nu.. ;)

Apropå skoskav, Doris har varit ute o fångat sin första mus! Yeeey, som hon placerat på Lowas rum.
Mindre yeeey! O Gissa om någon skrek i vild panik igår kväll, när hon kommit hem o skulle gå o lägga sej!?
Ajjemän, meen hon är inte sämre än att hon rev på sej Jespers skoterhandske o slängde ut den genom fönstret..haha! Lillfian! ♥


Näe,tror jag ska visa lite härliga bilder faktiskt..
Dels från tidigare fina vår/vinter dagar,o en lastbilstur till Sveg förra helgen..men även från helgen!


















På återhörande!


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Smygfotar'n då!!! ♥

2011-04-25 @ 22:14:26
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0