en till lista! ;)

Körde en till av bara farten.. Fast fasiken, känns som om dom flesta listor är likadana jue!?!
Tar fasiken med mej min hosta,o kryper ner under täcket nu jag..


Gonatt!

Namn
: Karin Joanna Eriksson
Piercingar: Nej, har bara kvar hålen i öronen. Men har haft i näsan o bröstvårtorna.
Tatueringar: Yes, älskar tatueringar. Har sex,och vill ha många,många fler!
Längd: 167
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: MörkBrun.
Fräknar: Njae, (fast iofs så kan jag få fräknar på läpparna, av alla ställen om jag är i solen!)
Motto: " Amor Vincit Omnia" "Carpe Diem" "Sköt ditt liv,och skit i andras"

Kär? Ohjaaa, har ju min älskade sambo.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Njae, önskar vi ägde ett hus. Men Orrviken känns bra! ;)
Tänker du på självmord? Nej.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland så! ;)
Dricker du? Mest mjölk och vatten. Men ibland slinker det väl ner något starkare..
Använder du droger? Absolut inte.
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? hrmm? Olika, tror det är clerasil just nu..heter det så?
Vilken parfym använder du? MidNightFantasy, och Mexx nånting,o Lolita
Vad är du rädd för? Tandläkare
Gillar du att tvätta? Njae, ibland så.. Det är skönt o få det gjort,också luktar det rent o fräscht! :)
Gillar du berg och dalbanor? Absolut!

Senaste...
Filmen du hyrde
? Haha, jag minns inte.. Väldigt länge sen..
Filmen du köpte? Alvin och gänget. - till Max i present!
Låten du hörde: Pass
Låten du laddade ner? Minns inte alls.
Personen du ringde? Linda
Personen som ringde dig? ♥`t


TV-program du såg? Gammal repris av Ullared,går just nu..
Person du tänkte på? Syster..

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Tror inte jag skulle klara det. Men det är heelt upp till var och en.
Utnyttja någon? Emot,absolut.
Självmord? Emot!
Ungdomar som röker? Emot!
Använda droger? Emot!
Sex före äktenskapet? Emot! ;) näääe, bara sköööja! För,givetvis!
Köra onyktert? Så JÄVLA EMOT! Vad e det här för dumma frågor?
Förhållanden? För,såklart!

Favorit...
Låt: Finns många bra, men Time of your life med GreenDay är en favorit!
Sak att göra: Ja, umgås o mysa med min familj.. ♥
Sport: Titta på - Hockey,Innebandy. Utöva- svårt..haha, Ridning tror jag nog då! :)
Dryck: Mjölk.
Kläder: Leggings o en härlig tröja/tunika! ;)
Film: PS, I love you
Bil: Trivs bra med våran audi jag..
Serie: OC? äh,vet inte jag..kollar på så många skitprogram! ;)

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Jo,det har nog hänt..
Gråtit över en flicka? Ja,inte av kärlekssorg dock.
Ljugit för någon? Yes..
Varit i slagsmål? eeh, ja det har väl hänt.. har lite väl hett temperament ibland..
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Japp.

Antal...
Gånger du vart kär
? Kär i kärleken flertal gånger, men riktigt på riktigt EN gång.
Gånger ditt hjärta brustit? pga kärleksrelationer,så en gång. Men de e lagat.. ;)
Hjärtan brustet på grund av dig? Svår fråga? En,två?
Tjejer du kysst? Haha, jag vet inte! Hånglas mest med Tina.. ;)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj, ganska många faktiskt..O det är underbart! ♥
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning..

Pålägg som gäller: Ost, Messmör,eller Ägg kanske?
Dagens dryck: Vatten.

Senaste...
Boken du läste? Minns fortfarande inte..
Personen du fick e-mail av? Ronny! :) Lowas fröken, ett veckobrev!
Personen du fick brev av? Oj, minns inte..
Personen du fick sms av? Tina..
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj,det är faktiskt några dagar sen.. En vecka snart är jag rädd..
Saken du köpte? Hostmedicin.

Vad har du gjort idag? Hostat,sovit,hostat,kräkts,ätit,druckit the,knaprat halstabletter,kikat på tv,o surfat runt på internet.. ;)
Var det kul? Inte särskilt.
Brukar du svära mycket? Alldeles för ofta. Lowa skulle bli miljonär om jag la en peng i svärburken varenda gång..
När stiger du upp på morgonen? Vid halvsju på veckorna,och runt tio på helgerna ungefär..
Gillar du att slåss? Näe,vem gör det?
Vad har du på dig? Trosor.
Vad ska du göra ikväll? Sova!
Vad är du allergisk mot? Hästar,Hö,Katter,Pollen,Älgar,Hundar,dumma frågor?
Var har du ont? I lungorna och halsen..
Använder du hårspray? Yes.
Kan du stå på händer? Hahaha, absolut inte. Är smidig som ett kylskåp.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan,Håkan!
Salt eller socker? Både och. Är saltoman, och gottegris!
Gillar du ketchup? Yes, inte sådär överdrivet.. Men de e gött..
Är du glad nu? Jao, har väl inte direkt något o vara ledsen över?
Var du glad igår? Samma som ovan.
Vad dansar du till? Musik, för det mesta.
Stockholm är... ? Inget för mej..
Göteborg är... ? En mysig stad..
Kan du sjunga? Haha, hellre än bra! ;)
Spaghetti eller makaroner? Beror på.
Land du vill besöka? Nåt soligt och varmt! Längtar sjukt mycket till Juni,och Turkietresan just nu!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0