en sån där lista..

Haha, hittade lite listor.. tog o gjorde några.. 
Varför gör man listor egentligen? Jag gör dom mest för min egen skull, kul o kolla tillbaka på. O så är det ju 
ganska roligt o fylla i dom..

Feel free to stjäla och göra! ;)


 Hur gammal är du om fem år? 30.. jäklarns!
 Vem var den sista du träffade? Lowa förstås! :)
 Hur lång är du? 167 cm över havet.
 Vilken var den senaste film du sett? Oj, någon igårkväll på tvn! Brudens bäste man? eller va fan den hette..
 Vem ringde du senast? Linda
 Hur löd ditt senaste sms och till vem? Då ses vi imorn.. :)Ha så roligt ikväll,ska försöka sova nu jag! - Tina
 Vad är dagens planer? Sova nu då, o imorn bli frisk!
 Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror alldels på till vem,och vad det gäller.
 Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
 När såg du senast din mamma? Söndags..
 Vilken ögonfärg har du? Bruna
 När vaknade du idag? Halv sju..
 Har du någon gång hittat en katt? Räknas det om den är påkörd?
 Vilken är din favoritplats? Oj, hemma? Bara jag får vara med dom jag älskar så kvittar nog platsen.
 Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
 Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, då har vi hus, o några kids till..
 Vad skrämde dig som barn? Per i Gärdan..haha
 Vem fick dig att skratta senast? Lowa
 Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja?
 Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, fast det står en stationär dator på Lowas rum o samlar damm..
 Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
 Hur många kuddar har du i sängen? Många, åtta tror jag!?
 Hur många landskap har du bott i? Ett, Jamtland,Jamtland jamt å standut!
 Har du någon gång spytt på fyllan? Ajjemän
 Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
 Är du social? Det kära ni beror alldeles på dagsformen. ;)
 Vilken är din favoritglass? Saltlakrits,och vanlig vanilj glass med chokladsås! Mumma! :)
 Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala skulder, Resa, Spara. O styra upp ett hus förstås.. handpenningen borde ju gå o cascha då..
 Tycker du om Kinamat? Absolut!
 Tycker du om kaffe? Har jobbat nästan tio år inom vården, man lär sej.. ;)
 Vad dricker du till frukost? Kaffe,The, Juice eller Mjölk
 Sover du på någon särskild sida? Nja, på höger tror jag?
 Kan du spela något instrument? Pass! Kan iofs klinka lite på pianot..
 Tycker du om att mysa? Jag älskar att mysa...
 Är du en beroendemänniska? Yes. Av Kaffe, snus och min familj!
 Känner du någon med samma födelsedag som din? Oja, Angelica och Sofie bland annat! :)
 Vill du ha barn? Givetvis, har ju världens finaste dotter. Men vi vill gärna ha flera..
 Kan du några andra språk än svenska? Rövarspråket? O engelska kan man väl hjälpligt.. ;)
 Har du någonsin åkt ambulans? Ja, alldeles för många gånger..
 Föredrar du havet eller en pool? Pool!
 Vad spenderar du helst pengar på? Helst? Nöjen förstås, kläder resor osv! Händer dock aldrig, utan det blir räkningar,mat o nödvändiga saker..
 Äger du dyra smycken? Nje,det gör jag nog inte..
 Vad var det senaste du stoppade i munnen? Halstablett
 Vem är den roligaste människan du känner? Haha.. KimOscar kanske? Näe, jag vet inte..Men han är sjukt rolig! :)
 Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr? Blindtarmsärret kanske? 
Vad har du för ringsignal? Vet faktiskt inte..haha
 Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja faktiskt..
 Flirtar du mycket? Eh, neej! Jag har ju mitt på det torra! ;)
 Vart togs din profilbild för din blogg? På en kompis bröllop.
 Kan du byta olja på bilen? Jaaa, har faktiskt gjort det nångång! Tror jag bytte oljefilter också!
 Har du fått fortkörningsböter? Eeeh, ja!
 Vilken var den senaste bok du läste? Minns faktiskt inte, o är för lat för o kolla..
 Läser du dagstidningen? Gjorde tills vi sa upp den.
 Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, eller räknas Trailer? haha..
 Dansar du i bilen? Sällan..
 Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix..
 Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jobbtider!
 När var du i kyrkan senast? Farmors begravning.. ♥


Era tankar..
Postat av: Tobbe

haha, jävlar va lång lista! ;)

2011-04-09 @ 13:49:27
URL: http://ebbot.wordpress.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0