♥ 1000 roligare saker..

kan för tillfället komma på säkert tuuusen saker,som skulle vara bra mkt roligare än det jag gör just nu.. jobbar!
maaaan du, va jäkla trist! Tänkte snart gå o lägga mej, faan så trist.
Hur ska jag kunna somna då?
På jobbet? jätte pigg? Fullmåne? Tuusen tankar och idèer som snurrar? And so on.

Har lovat o ringa o väcka Lowis fem över åtta imorn,hon ska upp o sjunga för Tina. Trollongen! ♥
Plus att jag lovat o väcka tjejerna här halvåtta.
Ingen sovmorgon här inte.. o de ska Benny få faan för.




gaaah. just inatt vill jag verkligen inte jobba.

så ja, liite bitter är jag fan.

men,de kommer ju kännas skönt när lönekuveret dimper ner.. Halleluja moment liksom!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0