♥ at work..

jag låste bloggen ett tag..
Kände bara att jag ville det, och behövde det.


Idag spenderas dagen på jobbet..inte bara dagen, utan även kvällen,
hela natten och halva morgondagen.
Oh,yes.

Trist att det är strålande sol bara, o att en solstol o trevligt umgänge faktiskt lockar något mer.

Igår gjorde jag iaf ett tappert försök att städa bort den där jäkla fjöslukten som vi har i trappuppgången,o hallen
uppe. Vet inte om det blev något vidare resultat, mer än att det nu är jäävligt rent.
I morse tyckte jag det luktade en blandning av fjös och vita snöbär. Ni vet sån där doft jox,från Partylite.
Får se hur det är imorn när jag kommer hem. Har ställt ut snapsglas med ättika lite här o var också. Gömde någon uppe på garderoben nere i hallen också. Bara hoppas ingen ser det,och tar illa vid sig.
Men jag mår fasiken illa av o mötas av den där fjöslukten,så fort man går utanför dööra. Huua!


Lillfisan var tussig i förrgår kväll när jag hämtade henne. Jätte ont i halsen, sen kom snorandet o febern som ett brev på posten. Så torsdags natten,blev längre än vanligt. O jag sov om möjligt mindre än jag brukar, o jag har fasiken inte sovit mkt dom senaste nätterna.
Igår var hon dock både feberfri,och piggare.

Idag leker hon med Emma, o inatt ska hon sova med Tina.. Hon har tur lillfrökna. ♥


Efter jobbet imorn vankas kalas,hela dagen..
Ettårskalas för finaste Lilly, o tjugoårskalas för Göllet! ;) ♥
Massor av mys ser jag framemot.
Blir nog ett bra avslut på helgen det..

Till veckan vankas jobb,varenda dag.

Fick inte jobbet jag sökt på Öbarna iaf, och jag kan inte påstå att jag sörjer det heller.
Känns mer som en lättnad.

Blivit erbjuden o jobba i Sveg ett tag, eeeh? ja, jag vet inte jag?
Först två veckors utbildning i Stockholm. O sen jobb i några månader i Sveg.
Det som lockar är väl utbildningen, den vill jag gärna ha. Men har inte råd o gå den om jag måste bekosta den själv..  Den som lever får se, helt enkelt..

Är egentligen inte särskilt orolig över att inte ha några dagar alls inbokade from September. Det
brukar alltid lösa sej, och timmarna brukar trilla in. Så vi får väl hoppas att det gör det nu också.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0