♥ Dagis

och alla dessa baciller. På riktigt. Jag snorar, värre än den snorigaste treåringen.
O nyser, värre än en höallergiker under höanna.. Förstår ni det?
Om jag är bitter? Mjo, lite då. Fryser gör jag också. O om ingen har förstått det,så tycker
jag även synd om mej själv. Jag tycker faktiskt inte att jag förtjänar en äkta dagisförkylning.

Imorn ska vi dessutom på namngivningskalajs åt sötNestor ju! O då ska jag har normal kroppstemp,och
två kilo mindre snor i näsan. Ajjemän.

Har struntat fullständigt i allt vad städning och tvättning heter idag. O de känns för jävla gött.
Har varit till stan en sväng o snabbdejtat FavoritStina, o köpt present till Nestor.
Sen hämtade jag upp en nöjd Lowa,som firat sin kompis Agnes. O då for vi på turnè.
Kaffe o häng,med världens bästa Karlsson först, o sen till Isön för lite häng med Eva & Sandra.
Till sist hamnade vi hemma i soffan, med varsin matlåda från frysen. Ibland imponeras jag över min ambition till att alltid få till matlådor, dom kan behövas när man minst anar. Som nu, en lördagkväll. En blodig stek hade suttit bra, men uppvärmd kyckling o ris gick också an! ;)
Popcorn,Cola o lite Fångarna på fortet på de.. Perfa! Känns som när man var liten själv.. :)


Om jag kännt mej döende hela dagen? Faktiskt inte.. Det kom som en käftsmäll när jag la mej på soffan.
Ger mej fan på att den här jävla förkylningen inte hade börjat visa sej, om jag jobbat idag. Kan nästan sätta pengar på`t.


Har även lärt mej att det inte är till någon fördel att vara förkyld, ha katt ( när man är allergisk) och samtidigt äta nötter. Väldigt dålig kombo.  Aja, blir säkert smartare jag också, med tiden..


Näe, tror jag ska ta med mej både barnet,o gottat o lägga mej i sängen istället.
Kan man koppla treo-dropp tro? Någon som vet?
Voine,voine..

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0