♥ höst..

jag är egentligen ingen höst människa. Men jag kan inte låta bli att tycka att det är supermysigt när det börjar bli lite mörkare ute, och man får tända massor av ljus o bara mysa.
Imorse vaknade jag vid åtta, Lowa snarkade fortfarande gott. Så då kröp jag upp i soffan,med en kopp the
och massor av ljus! Just då kändes det inte alls så dumt med höstmörker.. ;)
Väckte Lowisen vid nio,för frukostmys och barna i bullerbyn, i soffan tillsammans med henne. ♥

Nu ska vi ta och göra oss iordning inför namnkalaset! De blir bra.
Tempen känns normal, och snorandet är under kontroll. Går nog bra det här.. :)

Måste dra nån mindre sorts storhandling innan vi åker hem också. Lowa har påbörjat en lång lista.. ;)
Också tror jag vi ska åka förbi några,som Lowa
tänkt sälja jultidningar till.. Ma får väl si.

Nån som vill köpa jultidningar förresten? ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0