♥ Jobb..

fan va jag känner mej tråkig. Känns som att allt jag skriver om är jobb.. jobb hit, jobb dit, and so on..
Men alltså, vet ni? Jag tänkte ju vara ledig nästa vecka. Har sett till att jobba som ett as,för att kunna va hemma med Lowa, hennes sista sommarlovs vecka.
Vad händer? Joo, jag har ju sökt några vikariat på dagis. 
Går allt bra, så får jag nog ett. 100% hela hösten.
Pratade med rektorn igår, o då bad hon mej jobba nästa vecka,och veckan därpå som timvik, fast 100% också skulle hon kolla igenom dom sista ansökningarna för säkerhetsskull, o se så att ingen behörig sökt. O sen skulle jag mest troligt få detta vik från 1/9, heeela hösten! Meen, yeeeey! Fattar ni huur gött eller?
100%, och bara dagar. Yeeey! Jag är glad, jag hoppas iofs fortfarande på att få hoppa in o jobba lite extra här, för här trivs jag så grymt bra. :)
boendet alltså, är här nu. Ska göra mitt näst sista dygn. Sista blir på Söndag.
Skulle egentligen jobba fredag också, men tog ledig då. För att få lite tid med Lowisen. ♥
O eftersom jag då tagit på mej så mkt jobb som möjligt för att "ha råd" o va ledig en vecka med Lowisen, så slutar det ju nu istället med att jag gör över 200 timmar den här månaden.
Hur lyckas jag alltid få till det så? :/
Aja, vore väl själva faan då, om vi inte tar oss till Emma i höst. ;) Blir nog inte i September dock, utan satsar nog hellre på att åka v.44 när Lowisen har höstlov. ;)

En sak till om jobb förresten, idag ringde dom o fråga från ett annat dagis,om jag var ledig imorn o kunde jobba några timmar på eftermiddan.. Hajjar ni huur skönt det vara att då kunna svara ; Jo, jag är ledig. Men jag vill inte jobba. Så jäkla gött faktiskt. För jag vill va med Lowa, o dessutom har jag timmar så de räcker o blir över den här månaden. Yeeey igen. :)



När jag kliver av imorn ska jag till Mia och fylla i min tatuering. Det behövs verkligen, vet inte riktigt vad som hände denna gång? Hela tatueringen måste fyllas i, och på alla mina andra har det nästan aldrig behövts fylla i. Kanske har hänt en gång, o då va det bara nån enstaka linje. Skumt! Aja, Mia fixar biffen iaf, hon är grym! :)

Imåra kväll,vankas det tacomiddag tillsammans med Göllet o Mjukbrallan, o kanske restrerande av dom bröderna. Blir naajs det! Alldeles för länge sen. ♥


Måste ta en dag på stan med Lowa också, handla det som behövs inför skolstart och sånt.
Kläder,ryggsäck, pennskrin,gympaskor osv.. Det ska bli en mysig dag,bara hon o jag hade jag tänkt! ♥

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0