♥ "Ledig" helg..

jamen visst, inte en endaste timmes jobb blire för mej i helgen. Shiit, göttans.
Hade dock velat varit järalous också, inte haft massa måsten som hänger över mej.
Bilen ska städas ur,och säljas. Tvättberget är återigen gigantiskt.
Hela lägenheten är i stort behov av städning. Har flera liter svartvinbär ute på buskarna, som skulle behövas plockas. O i skogen väntar massor av lingon på att få komma till oss.
Lowa ska på kalas idag. Namngivningskalaspresent skall inhandlas. Vi ska på namngivningskalas imorn också, kommer givetvis bli jätte trevligt, o jag är hedrad över att vi är bjudna. Men det är liksom så mkt heela tiden.
Jag hinner inte riktigt med, någonting. Någonsin.

Igår gjorde jag kväll halv tio, är jag 25 eller 75!?
Nämnde jag att jag har ont i halsen,kroppen o är småtäppt i näsan?
Jag har inte tid,att bli sjuk nu. Såärdetbara.
Ouusch,vad jag gnäller. Aja.

Hade främmande av finaste Jänet&Lilly en stund igår kväll också. Myys. ♥

Eftersom jag gjorde kväll,så pass tidigt igår så va jag uppe i tid imorse. Har iofs inte
utnyttjat den tiden som jag borde dock.
Utan jag o Lowis hade mysfrukost i soffan med tända ljus,och film! Lycka!

Näe, nu ska jag hjälpa Lowisen o göra sej klar för kalas. Sen får vi se hur den här dagen slutar.. ;)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0