♥ lingonris..

hittade det här i utkast.. skrulliga blogg.se.. skrivet i tisdags iaf!

fick spontan besök av min mamma efter jobbet idag,det händer typ aldrig. Så de va ju trevligt..
Vi tog en tur till skogen,för o kika om det fanns några bär. Jag var mest på jakt efter blåbär, med det slutade med att vi hittade en himla massa lingon istället. Så nu har jag bunkrat lite i frysen, men tror jag ska ge mej ut nån mer dag i veckan. Är ju som en himla åtgång på lingonsylt i det här hushållet. Så det kan omöjligt bli för mkt lingon. O sen är ju hemgjord sylt alltid godast. Har hjortron och hallon i frysen också, så massa sylt blire! =)

Mamma hade köpt med sej paj,som vi åt till middag.

Dagen på dagis gick bra,om man bortser från att jag lyckades på nåt jävla vänster försova mej, så jag var en halvtimma sen. Taskig tajming, minst sagt. Jag vaknade kvart över fem, o låg o kika på tv,så jag stängde av larmet, vilket jag inte skulle ha gjort. Aja, på 20 minuter hade jag fått liv i både mej själv,o Lowa och hunnit till jobbet. Så de gick ju undan iaf.

Hade turen att få riktigt fint väder idag också, o då är det inte alls så dumt att jobba på dagis skulle jag vilja påstå. :)
Det finns för övrigt en behörig sökande på den otillsatta tjänst som jag går på,så hon kommer bli erbjuden den. :/ Så jag ber till gudarna att hon tackar nej. Annars har jag nog en backup plan iofs, men då blire ju till o jobba kvällar/nätter och helger också.  Ma får väl si hur de henne slutar.. Det ordnar sej säkerligen. På något vis.

Nu ska jag börja förbereda barnet för läggning, imåra väntas återigen en tidig morgon.
Jag håller tummarna för finväder. ♥

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0