♥ powernap&skogspromenad

det blev en powernap i soffan, på drygt två timmar. Inte nog med att jag är/var sjukt trött. Jag måste
dessutom ha världens snällaste unge. Som liksom låter mamman i huset bara attack sova så. ♥

Hade dock lovat fröken en promenad, så nu har vi varit ute i skogen o spatserat i en timme nästan. Sjukt skönt, och mysigt. Bara traska runt o prata om stort o smått.
Älskade unge! You rock my world.

Men nu vankas det dinner i det här huset. Så typiskt oss, tror fan aldrig vi äter middag före 18.00 här hemma.
Det kanske gör att jag hamnar i mammahelvetet? Vem vet.

Till dinner tror jag bestämt att de får bli kycklingfilè o pommes.. O sallad! Lowa har snöat in på sparris. O på riktigt,stektsparris inlindat i bacon. Meen geeemääääj!
Nån sparris har vi dock inte hemma idag, men de får gå ändå.

I lördags hade jag hyrt en film, som inte funkade. Vilket givetvis gjorde mej sur o arg.
Så nu har jag fått en ny, så ikväll blire Irene Huss,och räkor. Inte alls dumt, så här en måndag! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0