♥ skolstart..

jajjemän, imorn vankas skolstart för Lowisen. Årskurs 1. Från och med nu har min lilla tösabit
miiinst 12års skola framför sej. Varav nio års skolplikt. Hon är överlycklig, för " jag gillar att lära mej saker" som hon så rart säjer själv, skulle vilja höra den kommentaren om en sisådär 7 år.. jojo,liksom.
gaaah, jag tycker nästan synd om henne,redan nu..
Fy faan, jag har verkligen alltid så vitt jag minns, avskytt skolan.
Fy fan liksom. Tur hon fortfarande är lyckligt ovetande, och tycker att det är roligt. Det är ju bra så länge det varar liksom. O jag ska peppa,och stötta. För skolan är faktiskt viktig. Varesig man vill eller inte.
Jag välkomnar dock dom rutiner som skolan faktiskt för med sej. Oh yes, det är toppen! :)

Namnkalaset var iaf jättetrevligt, o gossebarnet var glad och nöjd hela tiden. Ja, Föräldarna också!
Så, Tack för det!  :)

Efter det, blev de lite jultidningsförsäljning o sen fick barnet lite mat hos mormorn, jag avstod dock då jag fortfarande var proppmätt efter all smörgåstårta! Ska dessutom äta smaska i mej mer av den varan strax! ;)
For o visade upp bilen också, så får vi väl se när den ska lämnas. Pärlan.. :)

Nu är vi hemma, Lowa sover, o jag ska ta o förbereda det som förberedas kan inför morgondagen, sen ska även jag krama kudden. Är fortfarande inte pigg, o ska jag orka med en hel dag på dagis imorn, krävs det nog en hel natts sömn. Skulle jag tro! ;)

Imorn tänkte jag bjuda på en liten bildbomb, från dagens namnkalajs o annat som som lyckats hamnat på bild senaste tiden.. Håll ut för tusan!



Lite extra kärlek till mina fina. - aldrig ska jag sluta älska er.



 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0