♥ tidig kväll..

ikväll blir det nog rekord i tidig kväll. Funderar starkt på att lägga mej samtidigt som Lowa, sju.
Jag öppnar imorn, och skall alltså infinna mej på jobbet 06.00 cirkus. Lowa kommer mest troligt vara helt
död,när jag väcker henne imorn. Fan, det är inte mänskligt o kliva upp vid fem. Iiisch.

Anledningen till en tidig kväll,ikväll är dock mer en enerverande huvudvärk som smög sej på, strax efter mellis på jobbet. Kände först inte om det var huvudvärk,eller bihålorna som värkte. Men efter lite avsvällande kan jag nog konstatera att det är mer huvudvärk än bihålevärk. Det är ju iofs skönt.

Dagen har flytit på bra, o jag är glad att jag fått jobbat med finaste C. Hon är grym.
Trist som attans att hon varken jobbar imorn,eller på onsdag. :( aja,det ordnar sej nog. Jag överlever nog..

Lowa verkar vara väldigt nöjd med sin första skoldag, och det är ju toppen. Tre nya klasskompisar är det för i år också..  :) Spännande.. o alltid roligt att det kommer mera barn hit ut.

näe,tror jag ska ta o hjälpa Lowa packa gympaväskan inför morgon dagen, ta fram kläder o göra grett! Jag borde egentligen köra ett flertal tvättmaskiner ikväll också,eftersom typ alla kläder ligger i tvättkorgen.
Men efter 25år med min kropp, tror jag att jag börjar lära mej att lyssna på den.
O just nu skriker den efter sömn,och vila. Tvätten finns garanterat kvar imåra kväll med..tyvärr!

Jag vet att jag lovat bilder idag, men jag orkar inte leta reda på sladden, o sen sitta här i hundra år för o lyckas ladda upp dom. Näe, det får vänta. Imorn är kanske en bättre dag.



en gammal bild,på sötfisan när vi var i turkiet.. ♥


jo, jag sitter o kikar efter superbilliga resor,o vill inget hellre än o åka till solen igeeen!




o annars kan det mer än gärna få bli fredag.. kändes dock väldigt långt bort just nu.. :(

eller ja,varför inte nästa fredag? Då har jag ju dessutom ledig helg att se framemot också..


näe men,Gonatt då!
Kul att ni tar er tid att kika in varje dag, men trist att ni aldrig har tid att lämna nån rad..
skitpåerdå.


Era tankar..
Postat av: Tirja

SKIT PÅ DIG MED! Du är ju inte så duktig på att lämna lite ord du heller ;) Men jag GILLAR dig iaf! <3



Skulle gärna dra till solen med rätt folk jag också! Ligga på stranden och leka strandad vitval :P

Men det får bli om några hundra år för gubben får jag nog inte med mig :P haha



Hoppas du får sova gott inatt gumman! Och att du vaknar pigg och glad imorgon!



Massa kramar <3

2011-08-29 @ 23:18:00
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Tack <3 den behövdes!



Jo men jag kunde inte låta bli när du skrev skit på oss ;) haha



Kramar <3

2011-08-30 @ 19:46:36
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0