♥ tröttare tjej



men satan så trött jag är, har precis kommit hem och parkerat arslet i soffan en stund.
O här känner jag för att ligga,precis hela dagen. Vill inte göra ett jota mer idag. Faktiskt.
Dock hänger både disk,städ och tvätt över mej, som ett stort,svart och elakt moln.
Jag orkar inte.. Jag vill inte.

Är så himla mkt nu,så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Med någonting.

Jobbat sista dygnet på schema igår/dag, kändes vemodigt på nåt vis. Har trivts så jäkla bra..
Ska dock in och jobba om en månad, dygn fredag-lördag. Kalasbra de ju! :)

Imorn ska jag infinna mej på dagis 07.00.. så tidigt har jag inte börjat sen i slutet av juni nångång! Shiiit,
blir till o chocka kroppen då. Och sen får den vänja sej. Ajjemän.

I torsdags när jag gick av mitt dygn, var jag först o fyllde i tatueringen. Sen tog jag o Lowis och gjorde stan, inhandla lite nödvändiga saker o så. Lunchade med Finaste Suss också.
På kvällen fick vi sällskap av Göllet, Mjukbrallan o dom andra bröderna. Tacosmys. Nostalgi och underbart! :) ♥
Hann med o sälja lite jultidningar också, jomenvisst. Det ska börjas i tid. Eller nåt! ;)
Lowa har sett ett wii,som premie. Och det ska hon ha, så är det bara! ;) Så om någon vill köpa Jultidningar,så hojta till så koom ma sättandes! :)

I Fredags hade jag tagit ledigt, för o ha en extra myspysdag med lilltrollet! :) Så då for vi in till stan en sväng till, o lillfrökna fick ta hål i öronen. Sötfisen!
Fan, hon börjar bli så stor.. Går det att slå ner på farten tro?
Sen rännde vi o sålde lite mer jultidningar, innan vi avslutade dagen tillsammans med FavvoBröderna,och deras goa mamma. Super god mat, och jätte trevligt sällskap. Helt perfekt! =)

I Lördas skulle jag egentligen jobba några få timmar i tornet, men finaste Ida tog dom åt mej. Sötpäran!
Så jag o Lowis hade en riktig mysdag,från morgon till kväll.
På natten vaknade dock lillfröken,o kräktes ner ungefär hela sovrummet. Uff, synd om lillfrökna då. Tror inte hon var magsjuk, men men. Va bara till o kliva upp o skura,tvätta o byta sängkläder. Sådär mitt i natta.

Usch, trött som ett as när jag for på jobbet igår,så gårdagen var seg och lång. Men den tog slut den med, o likaså dagens arbetspass.

Frågan nu är ju då, ska jag ligga kvar här och liksom bara skita i alla jävla måsten!? Vilket vore sjuuukt skönt.
Eller, ska jag ta tag i disken åtminstone och dra igång nån tvättmaskin? Kan ju ligga här emellanåt ju!

Men helt ärligt,så orkar jag inte. Inte just nu! Disken finns ju kvar,och garanterat tvätten också.
En power nap under filten gör kanske susen! Ger mej lite ork och energi kanske.

Det här regnet gör en ju om möjligt ännu mera trött,o lej!

Fasiken, känner idag att den här lediga veckan som jag tänkte ha, och sett framemot skulle ha suttit som en smäck! Men va faan..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..


Sova kan man ju göra i graven, och lite ledighet och semester blir väl det med.. Nångång! Man ska väl va glad att man får jobba. Eller nåt sånt!

om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..

om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..

om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..





Idag tog för övrigt min lillkusin Anna körkort! Sjuuukt.
O jag är så stolt över henne.
Grattis Anna! ♥




Era tankar..
Postat av: Anonym

Varsågo:-) Känns som du hade lite mer behov av dom där lediga timmarna än jag... Det lugnar ner sig vet du! Kraam

2011-08-25 @ 10:06:53

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0