♥ Tröttmössa..

fy,så trött jag är nu!
Vaknade vid fyra, o somna fasiken inte om förrän vid halv sex. Så jävla ovärt.
O då somnade jag inte för natten,förrän vid två säkerligen. Också sjukt ovärt.
Sömn är liksom A & O i mitt lilla liv, annars funkar ingenting.
Förstår inte varför jag sovit så dåligt heller..Men förhoppningsvis sover jag bättre inatt.

Ska äta lite frukost nu,o sen skjutsa bort Lowa till Alma. För hon ville ju givetvis mer än gärna följa med o campa! Super roligt för lilltrollet, jobbigt för mitt mamma hjärtat.

Regn & ruskväder idag, så idag kan jag bara ligga hemma med gott samvete!
Tror mitt stora hjärta kommer hem mitt i dan nån gång också.
Det gillas! ♥


näe,nu ska jag koka oss lite gröt.. har fått nåt dille på Grahamsgröt.. För jäkla gott de ju!
Med hallonsylt! Mumma!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0