♥ Vaken natt

Hur kommer det sej att i stort sett alltid när jag har mina nätter, så ska det stökas på..
Rännas mellan rummen,lagas mat, smällas i dörrar och spelas musik? What?

Jag vill sova mina timmar!

Inatt övervägde jag stark att kliva upp,och Vråla rakt ut.
Man lagar inte mat,mitt i natten. MAN SOVER!

Va bra sugen på att anordna någon sorts brandövning 06.05 imorse. Bara för att liksom.
Jag somnade fyra imorse, FYRA! Tre timmars sömn blev det, jag är ungefär som en solstråle idag.
Något bittrare kanske.

Tur jag har en massa födelsedagsmys på schemat idag, och sen Söndagsmys med dotra. ♥
Hade nyss lillfian på tråden, hon hade ju beställt väckning för att kliva upp o fira Tina! Så jag har fått hängt i den här änden av telefonen medans hon har gjort fika o grejat. Lilltjejen! Fick ett mms av Tina sen, på Lowa med fika bricka i högsta hugg. Mitt lilla hjärta.
Den ongen gör mej så stolt! Varenda dag,och varenda minut. Tänk vilken tur jag har..

Näe, fryser gör jag.. inatt kändes det som att jag höll på o bli sjuk. Nu fryser jag bara, gissar på att det är sömnbristen som spökar. Har gjort mej lite Te, och tänker faktiskt kura ner mej i soffan under en filt, o bara ligga där tills restrerande personal kommer. För att jag kan. Alla sysslor gjorda,och allt dokumentation gjord!
Duktigare tjej.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0