♥ 1 December

Jag och Lowisen har kikat på julkalendern så här på morgonkvisten..
Myys! ♥ Och jorå,den här julkalendern verkar lovande.. :)
Nu är det verkligen nedräkning till jul! Oooh, jag längtar efter jul,massor faktiskt!

Nu är barnet på skolan, och jag ska se till o betala räkningarna och dona. Sen blir det en sväng till staua med Jänet&Lilly! ♥ 
Innan det vankas det kvällsjobb för mej.. Blir grett det! Jag föredrar dock att jobba dagtid, trots att jag verkligen avskyr att kliva upp om mornarna. Men jag gör det ju ändå, och när man ändå är uppe på mornarna kan man ju lika gärna jobba liksom! Plus att då har man ju kvällarna fria! :) I december blir det dock en del kvällsjobb, och några jobbnätter. Men det märks ju förhoppningsvis i plånboken,och det ska man väl vara tacksam för! :)

Fasiken, jag skulle ju så gärna vilja att vi tar oss utomlands nånting till våren/försommaren.. Det vore ju så jävla grett!


Näe,betala räkningar,äta frukost och göra sej iordning då..




bild lånad från google

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0