3/2 - 2011 Zumba!

det kräksnöar fasiken nu.. Märkligt väder! Det svänger liksom så.. Igår var det ju så fint, så fint så att jag och Jesper till o med,var ute på en promenad! Mys.. ♥

Igår eftermiddag styrde jag kosan mot stan, uträttade lite ärenden, åt middag med Mamma & Håkan, och slutligen var jag och Mamma Zumba! Hahaha, vilken jävla grej! =)
Måste ha sett sjuuukt roligt ut. Jag är ju så sjukt osmidig,så de liknar fan ingenting..o sen då, jaa..haha!
Roligt var det iaf.. :) Svårt, och jobbigt..men roligt!
Så det blire mera av.. Roligt o få göra något tillsammans med mamma också. ♥
När jag kom hem igår kväll,låg Lowa redan och sov..Så jag skulle göra smörgåstårtan!
Men jag fick dock världens huvudvärk.
Usch, det gjorde ont.
Tog en treo,la mej på soffan,grinade o somnade.
Men, när Jesper väckte mej lite senare,
så var huvudvärken borta. Yeeey! =)

Smörgåstårta gjorde jag klart imorse.. hoppas dom uppskattar den,och att dom tycker om den!
gjorde en mini-smörgåstårta o äta själva också.. Det är ju såå jäkla gott.. NooomNooom! 
Jänet kommer o fikar det med mej med snart! ♥
O ikväll kommer Elin och myser med oss också. Det gillar jag.

                                                                                                                      

Förresten, ni vet väl att det går alldeles utmärkt att beställa smörgåstårtor eller vanliga tårtor?
Om ni ska ha kalas eller så,och inte orkar/vill baka själva..
Så är det bara o höra av er.. I fix! ;o)






                                                                

Nu ska jag köra igång en maskin med tvätt,o röja upp i köket efter tårtskapandet på morgonen här..
Snart kommer ju mina favvotjejer! Jänet skulle plocka upp Lowa på fritids också..
Lowa kommer bli överlycklig! ♥


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Åh va gott, de va länge sen man åt smörgåstårta!

Länge tills jag fyller år känner jag... =P

Vare som på tvn de där Zumba? Skönt å få träna lite iaf, utan å träna-träna, de må ju vara de tråkigaste som finns.

Eh jo i helgen jobbar jag fre 20-23, lör 11:30-15 och 20-23... drygt... :*

2011-02-03 @ 21:46:24
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Zabine | Wildasmami -

ååååh... Fan jag är så sjukt nyfiken på att börja med Zumba! Va de kul? Känner du nått i kroppen efteråt? attt de har tagit alltså



ohoo.. en till som säljer smörgåstårtor. jag med ;) hehe



Kram på dig sötnos

2011-02-03 @ 23:52:22
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0