4/2 - 2011 Fredag..

Underbara,älskade,efterlängtade Freedag!
Precis lika underbart som alltid. Tycker dessutom att den här veckan gått sjukt fort..
Inge dåligt med det inte.. :)

Igår hade jag en riktig mysdag.. ♥
Först var ju Jänet&Lilly här. Älskade,underbara.
Vi mös, sjöng till MoraTräsk och bara surrade massa strunt. Alltid lika trevligt!
Och sen kom Elin. Finaste,underbaraste,älskade Elin.
Vi åt smörgåstårta,så det nästa sprutade ur öronen. Spelade HelloKittyFia,mös,pratade en massa strunt- och massa viktigt,och skrattade en himla massa.
Så jäklarns trevligt! ♥


Idag väntas ett besök hos prällen, och blomaffären. O sånt stök inför begravningen.
 Om en vecka är det dax.

Näe, nu ska jag skjutsa upp Lowa till skolan..


Era tankar..
Postat av: Zabine | Wildasmami -

Ja det är sjukt kul att baka. Jag älskar de. iallafall smärgåstårtor =) Jobbade på bageri förut och där jobbade jag dagligen med tårtor! =)



Fan va skojj, Funderar om ja ska börja med nått liknande. men jag har inte hittat de än! =) Men de kommer väll!



Kram på dig sötnos!

2011-02-04 @ 11:25:43
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0