6/2 - 2011 Produktiv SlappSöndag

javisst, idag har vi haft en mysig,slapp söndag då vi hunnit med en heeel del.. ;)
Var till körschan imorse, tände ljus för farmor o sånt. Tacksägelse eller vad det kallas.
Fint var det iaf!
 Lowa var jätte duktig,och jag är faktiskt inte särskilt orolig inför henne och begravningen.
Det kommer gå bra,det vet jag..
Efter besöket i körscha, så var vi till skridskobanan,så Lowa fick åka skridskor med Mikael.
 Oj, vilken lycklig tjej! ♥ O Mikael såg ut att ha minst lika roligt han.. haha! =)
Efter skridskoåkningen for vi till Tina, som hade ordnat vääärste frunchen. Myys!
 Jag åt,så de spruta ur öronen.
Sen kidnappade hon Lowis o for på badet. Så Lowis har haft en hektiskt dag,fylld med massa roligt!
Det förtjänar lillfisen.
Jag passar för tillfället på o njuter av tystnaden jag.. ;)

Igår hade jag o Lowa besök av Sandra o tjejerna. Det var mys! =) Så långt emellan gångerna, men alltid lika trevligt ändå! O tjejerna lekte på lika bra som alltid. ♥
Tack för sällskap,o en mysig dag! Fler såna,snart hoppas jag..

Framåt kvällen kom Ida&Johan och åt middag med oss. =) Hade en riktig trevlig kväll,skulle jag vilja påstå. Åt gott,kikade på melodifestivalen,surrade strunt o bara umgicks.
Tack för det!



Ikväll blire hämtpizza till middag,och Solsidan! =)
Det är inte heller så dumt, om jag får säja det själv. Fast pizzan kan jag helt ärligt hoppa. Jag gillar ju inte ens pizza! Inte sån iaf.. haha! =)


                                                                                                         

Ny vecka imorn, vad händer då?
Ska jobba lite på tisdag iaf, det ser jag verkligen framemot! wiiio!
Hoppas på att det trillar in mera jobb,under veckan.
Ingen som har nåt bra jobb till mej? ;)
Nåt roligt,spännande? Som inte är inom vården?;)

På onsdag är det ju Zumba igen,det ska bli roligt! =)
Och på fredag,är begravningen. usch, det känns gruvensamt. ♥

näe, tror jag ska vara duktig o lägga in lite rentvätt nu jag,det behövs..
snart kommer väl både karln o dotra hem!

Grattis till våran lilla Doris också, som har namnsdag idag! ;o)



Era tankar..
Postat av: Sandra

Tusen tack för en toppen dag! <3 Så mysigt! Ja måste bli bättre på att ses :) Puss

2011-02-06 @ 19:53:20
Postat av: Tirja

Ja det är jätte skönt, tror det gjorde susen att vara borta lite och inte vara upp i det här förbannade vattnet! Men det verkar gå åt rätt håll och dom säger ju att vattnet ska vara bra om nån vecka med och jag hoppas så innerligt på det!!!

Han fyller ett den första mars :) Så det är verkligen inte länge kvar nu! Usch kommer ihåg hur jobbigt jag hade det den här perioden ifjol och det va ju så förbannat kallt då! Kunde ju knappt gå ut då!

Jo då rätt så iaf, man får ju ta det som det kommer!

Kramar!

2011-02-06 @ 22:03:42
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0