8/2 - 2011 Storm!?

men jisses, det är ju full storm ute.. Och det är ju verkligen inte vad jag vill ha.

Är så rackarns trött,så jag överväger starkt att gå och lägga mej,typ nu..sova är ju så skönt! =)
Igår kväll somnade jag vid halv nio, helt sjukt!
Har jobbat några timmar idag också, och det är på ren svenska, så jävla roligt! =)
Imorn och på torsdag är det inge jobb alls inplanerat, men jag hoppas det kan komma något inramlandes..det är väl så det funkar va? ;o)
Pratade med rektorn här uppe på skolan imorse,och skrev upp mej på vikarielistan..Så tillsvidare hoppas jag på att dom också ringer nånting också! ;)
Jag är så jäkla pepp,så det är sjukt! Härlig känsla.. ♥

Jag mår faktiskt riktigt bra,både fysiskt och framförallt psykiskt. Länge sen det faktiskt kändes så här,och jag ser på allt,med andra/nya ögon känns det som. Jag gillar`t.

Ogillar
däremot,när dom närmaste inte mår bra, när dom är ledsna. När det helt enkelt bara inte går bra för dom, man önskar man kunde göra något.. Jag försöker finnas till iaf,så gott jag kan. ♥

Imorn är det besök på UPM bokat och inplanerat, det får bli Onsdagens mission. Sen skulle kusin Sofia komma hit,och leka med oss! =) Roligt o ha henne hemma lite extra,bara såhär.. Och på Torsdag kommer syster också! Underbart. ♥

Sen att det är för en sån tråkig sak,som begravningen på fredag. Det är en annan sak.
Ska passa på att njuta av syster ändå! Sådeså! ♥

Näe,nu ska jag göra en kopp the,o gå upp o lägga mej. Faktiskt, och det ska bli så skönt.
Kika på Sofias Änglar,och gråta en skvätt också.
Jag är såå jäkla blödig.


Imorn tror jag att jag ska börja med en ny lista, den förra gick de ju sådär med..haha!
Men jag gillar listor,och den här verkar ju roligare..eller nåt! :)






Era tankar..
Postat av: Karro

Hej! Jag är ju i Svenstavik på praktik nu på veckorna och har inget internet där.. Så jag är lite seg på att svara ; )



Preinvasiv betyder att den har inte invaderat underliggande vävnad än utan de maligna förändringarna håller sig fortfarande i skivepitelet, men skulle man inte ha behandlat så hade den spridit sig till underliggande vävnad och då räknas den som invasiv cancer, alltså "riktig" fullt utvecklad cancer.



Kramar

2011-02-10 @ 14:58:53
URL: http://scrabbed.blogg.se/
Postat av: malin

Härligt å höra att du mår bra! :)



Hoppas du fått jobba mer i veckan, är så himla trååkigt att gå hemma utan jobb ju! :(

Kramar

2011-02-10 @ 15:14:40
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0