digestivekex med ost..

mumma! nu ska vi fika det,och sen ska jag o lilltrollet krypa ned,och kramas tills vi somnar!
Så jäkla mys!

Hos mamma blev vi bjudna på hemmagjord pizza, o sen blev de kaffe,glass,mandelkubb och Svarte Petter! Riktigt mysigt.
Hann in på maxi,innan vi for till mamma också. Köpte kattmat,o lite pryttlar för Lowis Alla ♥-sdag grej,som jag tänkte pyssla iordning,imorn.

Vad händer i veckan då?
Jag hoppas ju givetvis på att det ska trilla in en himla massa jobb, förstås!
Tänkte försöka styra upp en dejt med Linda å ongan också! Osså ska jag o Elin försöka knåpa ihop ett bra CV nån dag också! Det kan bli spännande.. ;o)
Sen vill jag ju hinna umgås med söstra en massa också ju, innan hon åker ner till Kalmar igen.
Får se om vi hinner träffa kusin Fia nåt mer å, innan hon åker tillbaka till Oslo.

                                                                                                        

Vad konstigt det här blev, hade en himla massa jag ville skriva om.
Men det blev liksom bara stopp,när jag började.
Har så mycket tankar,som jag faktiskt gärna vill skriva om.
Men näe, bara stopp.
Det kommer säkert snart,igen..

o då återkommer jag..

men så länge,får ni nöja er me detta trams!

Nu ska vi fika,kramas o mysa! ♥

Borde flera,passa på o göra! ;o)


Era tankar..
Postat av: Tirja

Trams är bättre än inget :)



Sv:

Ja han är lite charmig iaf ;)



Det är jätte fint att kunna ha kvar dom :) Att ha något att tänka tillbaka på och veta!



Ja det lär nog finnas bra mycket kvar efter att han fyllt år om inte annat ;) Då KAN vi behöva mycket hjälp med att äta upp fikat ;)



Ja du jag undrar det samma, vem i hela h-vetet är här på nätterna och stökar till när Anders har städat upp så fint ^^ HAHAHA!!! Känns som att man inte gör annat än plockar och städar och torkar och tvättar och diskar och damsuger :P och då gör jag inte hälften varje dag ens! Hur kommer det sig?

kramar!

2011-02-13 @ 23:01:14
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Du jag tror du har rätt konstiga små odjur ^^ Kan dom inte stöka ner hos någon annan?



Ja han fyller ju den första mars så allt efter det ;)

Åh måste börja baka snart känner jag, men när ska man hinna och orka det är frågan! Men det löser sig nog ^^



Ja då vi har haft en massa äventyr för oss här hemma haha!



Kram

2011-02-14 @ 19:45:18
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0