fredagsmyys..

ajjemän, och det på hög nivå!
mys med mina hjärtan, let`s dance o lite gotta...woonderbart! ♥
pysslandet inför fredagens begravning,gick bra..nu ska väl allt vara klart tror jag! Efter minnesstunden,så ska "närmaste" släkten äta middag på Hov också, det blir fint det.

Idag åt vi middag på CC, det tackar vi farbrorHåkan för! =) Jesper hann hem,så han fick äta med oss han också.. Sen skjutsade jag upp Jesper o Lowa till Anders o Eva, där blev dom kvar en stund..o jag handlade lite o for hem o poa på en stund innan dom också kom hem..
Så nu ska vi mysa en massa. ♥



Imorn tänkte jag försöka lura hit Sandra o "små" tjejerna.. tror jag ska skicka iväg ett sms på en gång, medans jag kommer ihåg det! O hoppas på att dom kan komma imorn! =) Lowa längar ju efter Izabella.. ;o)



Ha en myspys Fredag nu, allihop! =)




Era tankar..
Postat av: Sandra

Bra där!! Bra förslag det var!! Och super mysigt har det varit idag!! <3 Tack hjärtat!!!

Puss

2011-02-05 @ 22:03:07
Postat av: Zabine - Wildasmami

Haha ja de e helt sjukt hur dom håller på =) Så genomskinligt bara att allt sitter i avundsjuka! :)



Men jag låter dom hålla på nu =) DOm får gärna leva lite på mig om dom vill ;)



Kram på dig sötnos!

2011-02-05 @ 22:54:11
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0