Håll tummarna..

snälla, håll tummarna för mej.
Idag ska jag fan få ut tanden, på ett eller annat sätt.
Såärdetbara.
Just nu gör det ju givetvis inte ont alls, överhuvudtaget. Såå jävla typiskt. Och genast tänker jag; Aaah, härligt! Då kan jag skjuta på det.. Men så fan heller.

Så nu ska jag ta o fli min knotiga röv in till syster, som ska få hjälpa mej att hitta någon vänlig tandläkare som kan hjälpa mej med detta! Sen måste lillasyster följa med och ta hand om sin skräckslagna storasyster.
Jag gråter redan nu inför vad som komma skall. Trots att jag inte ens fått en tid än.
Men jag ska fan fixa det, jag måste.

Stormen inatt har satt sina spår. Saatan i gatan vad det drivit igen. Jag hoppas plogbilen hittat ut,så körfältet mot stan är framme igen. Det var det nämligen inte när jag lämnade Lowis på skolan.

Näe,kan faktiskt inte sitta här o skjuta på det nåt längre.. Nu måste jag åka.
Har jag tid hemma hos mamma,kanske de kommer nåt blogginlägg, med lite gaaamla kort,som jag hittat på hennes dator! ;o) Men jag lovar inget.

Överlever jag tandläkarbesök idag,överlever jag allt.
So help me, someone!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Hoppas du får tid hos någon tandläkare! och att den är bra och det går fort och så smärtfritt det bara kan <3



Sv:

Tack ^^ Ja lite nöjd är jag ju iaf med dom! ^^



Ja men precis! Har lite svårt för dom som gör som Kissie och andra riktiga bimbos, bara för att få uppmärksamhet så spökar man ut sig så man ser ut som ja jag vet vad! Det ska ju ändå se proportionerligt ut tycker jag!



Ja jag är inte heller så bra på det ^^ men men jag ska försöka iaf! Man har ju något att skriva om iaf då ^^



Ja det vart ju inte som jag hade tänkt, att gå in till stan, men med 16 minus och nästan 1 mil att gå kändes inte så lockande ^^



Kramar

2011-02-15 @ 10:00:59
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0