sköningdag!

ja, jag är på så jäkla bra humör idag! Utan någon egentlig anledning.. o de är underbart! =)
Fikade upp smörgåstårtan med Myran imorse, o hu stod för kaffe!
Fyra timmars,maratonfika.. I lööööv it! =) Så jäkla mys med sånt..

Ska snart plocka upp pappa,o Håkan för o åka ner till prästen. Kommer gå bra det där,det vet jag..
Sen plockar vi upp lilltrollet på fritids,och åker in till stan för o fixa resten!
Sen tror jag vi skulle avsluta dagen,med käk på CaptainCook.. NoomNooom!
Ingen dum dag,det här inte..

Också kommer Jesper hem ikväll, han ska köra hemma i helgen.. Så då sover han ju hemma i tre nätter!
Huuur lovely är inte det då? ♥
Det känns så jäkla gött.

Näe,undra om man ska ta o sminka sej,fixa frillan,o göra sej iordning kanske?
Lufsar ju fortfarande runt i mjukisar... ;o)
Jag älskar min frisyr förresten, den är grym!
O jag trivs verkligen me den..
O med lite smink på,så ser jag ju rätt okej ut ju.. wiiiho.


Vad har ni för planer för helgen förresten?
Låt mej höra.. ;)






Era tankar..
Postat av: malin

Meeen guud vad gott med smörgåstårta!! Avis!!



Ihelgen blir det bara en massa jobb för min del, tråkigt att endast jobba helger alltså. bläk. men pengar är ju bra! ;)



Hoppas ni får en toppen helg!

Kramar

2011-02-04 @ 13:47:52
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: mickis

Härligt att du är så positiv :) sånt smittar av sig!

2011-02-04 @ 15:06:08
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Jopp för min del med, som synes...

Men jag har ju rast imorn mellan 15-20, kanske får äta ilag med eller nåt? :*

2011-02-04 @ 20:40:14
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0