Söndagsmiddag?

igår kom mina damer hit på besök, underbart! ♥
Fikade go fika som dom hade med sej,kramades,och surrade en massa strunt! I lööv it.

Lowis följde med moster på Trassel igår, lyckligare trollonge! O sen ringde hon o sa "mamma,jag sover hos Moffa med Emma inatt jag..de blir väl bra,va?" Sötfian!

Jag o det stora Hjärtat var till Husås,och umgicks med Ida&Johan.. Supertrevligt sällskap,god mat,melodifestival och massa skratt! =)
Passade på o stal några liter vatten också, det gäller ju liksom o passa på.. ;)

Idag har jag haft en riktigt jäkla söndag. Ingen myspys,skön slapp söndag. Utan en tråkig,jävla söndag! Usch o fy,för det! Meen,det tänkte jag försöka ändra på,snarast.. Genom att hämta upp syster,o styra dkw:n mot staua, o mammsen! För en hederlig Söndagsmiddag kanske? O en massa mys.
Tandvärken gör sej dock jävligt påmind idag, det ogillas extremt mycket.
Faan,så ont det gööööör!
O jag påminns återigen,om att jag måste verkligen ta mej till någon sorts tandläkare.
 Jag vet.




Imorn, är det Alla ♥-sdag! naaaw. gulligulli! ;o)



Näe,men på riktigt. Jag gillar`t faktiskt. O jag ska pyssla ihop nåt gulligt,till mitt lilla hjärta!
Det stora hjärtat får klara sej tills han är hemma,igen..typ! Vi firar det heelt enkelt nån annan dag,han o jag! Eftersom vi inte är på samma ställe just imorn.
Iofs är vi faktiskt,på riktigt rätt duktiga på o "fira" kärleken, lite då och då.. :) Genom lite kvalitetstid, mysiga middagar på tu man hand,and so on.. Sådeså! ♥
Det är fint med en särskild dag,då man kan visa sin uppskattning och kärlek till nära och kära runt i kring sej,absolut! Så jag gillar Alla ♥-dag!
Men det är minst lika fint att kunna visa sin uppskattning och kärlek,restrerande 364 dagar per år! ♥



Näe, nu ska vi göra oss klara,sen fär ma!
 Hoppas på en delikatmiddag hos mammsen, trerätters vore ju grymt! ;o)






Era tankar..
Postat av: Karro

Joo det var ju tur i oturen att det hittades. Men ändå.. Jävla skit!



Praktiken går jättebra. Trivs som fisken i vattnet. Men det känns ändå skönt att det är sista veckan nu så jag får komma hem till stan på heltid. Får ju hem Markus på torsdag också, så jag längtar som en galning! Det behövs lite kvalitetstid nu kan jag lova!!



Hoppas begravningen gick bra!? Tänkte jag skulle lämna en kommentar men jag kom aldrig längre än till tanken. Men jag tänkte på er i fredags! <3



Kramar

2011-02-13 @ 15:21:06
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0