borta bra,men hemma bäst?

jao,det kanske är så?
Nu är vi iallafall på hemmaplan igen.
Har haft en jätte mysig,och härlig helg alla sätt och vis! ♥
Perfa!

For hem på eftermiddagen idag,efter en promenad i en mindre snöstorm,typ!

Igår var det dock riktigt skönt väder, ingen sol iofs! Men det blåste ju inte,och var bara 5 grader kallt. Lovely!
Tror jag åt världens goaste Oxfilè toast igår..Men mumma!
Sen bastade vi lite,och bara umgicks till klockan var mitt i natta.. :)

Doris blev ju iallafall glad när vi kom hem, skygg som na brukar va annars! Eller ja,så fort någon annan än vi kliver innanför dörrn så springer na o gömmer sej! Haha..
Men nu sprang hon då glatt till Lowa.. ♥


Tror min telefon drabbats av nån  sorts köldskada i snöstormen idag, den vill inte riktigt vara med?
Får se om den tinat upp tills imorn, om inte annat så finns jag ju här hemma,om de skulle vara något!;)

Skola för lilltjejen imorn också,härliga vardag!?!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Jo då om det inte hade varit en halvmeter snö att pulsa igenom sen när vi skulle flytta på kalvarna ;)



Jo man mår mycket bättre när kroppen fått jobba lite!



Japp friskis ska vi börja på! Jag hoppas så innerligt att det kommer gå bra, har så svårt att fullfölja sånt jag tar på mig som träning och sånt haha ^^



Kram

2011-01-09 @ 22:01:18
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0