♥ Det här får mej att må bättre

Kärlek - Kärlek är det som får mej att må allra bäst.
Att få känna kärlek,att älska och att älskas tillbaka.
Det kan man aldrig få nog av! ♥

Kärleken till min dotter, min älskade sambo, min familj och mina vänner!

Sen har vi ju lite andra saker som också får mej o må bättre,rent praktiskt.. ;o)

tex:

* Mitt insulin - utan de dör jag ju för tusan
* Kramar
* Kaffe
* Mjölk
* Promenader
* Umgänge med mina diamanter
* Mys med dom jag älskar
* Bumlingar och Choklad när jag PMSar som värst! ;)
* Att shoppa,när jag har pengar,vilket aldrig händer!
* Bekväma kläder, som jag trivs i..


jada,jada,jada..

vilken konstig jäkla rubrik,förresten.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0