♥ Det här upprör mig

ojojoj.. Det här upprör mej!
Vilken rubrik egentligen,va?

Jag har otroligt mycket saker på min lista över saker som upprör mej,
men låt oss ta stora saker som upprör mej.
Stora,som i stora saker för mej alltså.
Kan vara småsaker för er.. Men inte för mej!
Och jaa,jag vet..jag borde minska min lista(den jag har i huvudet alltså)då 
 den stjäl alldeles för mycket av min energi.

aja,slut med ordbajsandet,här kommer en lista..och som vanligt,utan inbördes ordning!

* Orättvisor.
* Pengar.
* Lögner.
* Otrohet.
* Våld
* Präktiga människor - som är "mer" än andra.. Köjjes alltså,på riktigt!
* Idioter.
* Elaka människor.
* Dumma människor - i den här kategorin faller tyvärr, många bloggare in under..
* Försäkringskassan.
* Sjukvården.
* Kriminalvården.

- aa, listan kan göras lång! Men de här va lite jag kom på..såhär på rak arm! ;o)


Era tankar..
Postat av: Linda

Klart du va saknad du å, men jag orkade inte skriva ditt namn igår ;)



Ja men gör de.. men ring först, ska ju iväg till lägenheten idag en snabbis HOPPAS jag :)

Äh jag har också monster här hemma, kom ni monster eller inte :)

2011-01-10 @ 09:36:23
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Satan joel vad du har bloggat..=) Like it..! =)

2011-01-10 @ 10:14:21
URL: http://fofias.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0