Min vän Elin..



ja,det här är min vän, Elin aka EjHå. Henne älskar jag. Alla borde få ha en Elin i sitt liv.
Hon är så jäkla skön.
Vi har hängt ihop i 20 år.. Hajjar ni huur länge det är? Det betyder även att vi börjar bli gamla.. ;)
Vi hörs inte varje dag,ibland hörs vi inte på veckor..ibland blir det ännu längre emellan gångerna.
Och vi ses inte alls så ofta.
Det kan jag tycka är trist,men ibland är avstånden alldeles för stora,o ibland hinner man liksom inte med. Så är liksom verkligheten.
 Meen, vet ni vad det bästa med våran vänskap är? Att det spelar ingen roll hur sällan vi pratar, hur sällan vi ses and so on. För när vi ses, så är det precis som det alltid har varit.
Och jag vet att henne kan jag ringa till,precis när jag vill.
Henne kan jag skratta och grina tillsammans med.
Precis som vi alltid har gjort..
Henne älskar jag. ♥

Det är härligt med vänner,eller hur?

Härom veckan var Elin och hälsade på oss. Det var såå mysigt. :)
Flera timmars qualitytime liksom.

Såå, nu vet ni vem Elin är..
ska visa er flera diamanter i mitt liv också.. jag lovar!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0