flurver?

Flurver, Fluur ver?  hur skriver man det egentligen?
Flur? Finns det ordet ens? Flurväder?
Man säjer ju trots allt Flurver!

oavsett vad man skriver,så var det iaf detta flurver,som gjorde att vi hoppade över Madrassåkning och korvgrillning! Istället blev det fika,unospel,fiaspel och massa mys inomhus, o korvstekning på spisen istället!
Men vad gjorde väl de?
Trevligt hade vi de iaf!
Jag, Lowis,Anna o Joel.. ♥

Tror jag ska visa er Anna & Joel sen.. för jag gillar dom! ;o)


Har faktiskt tvättat några fler maskiner med tvätt också, och dammsugit nedervåning! Yeeey! Får se om jag orkar ta övervåningen sen ikväll? Kan ju va skönt o ha de städat,innan vi åker till fjälls.. Är ju som härligare o komma hem då.. :) Ma får väl si..

Nu ska vi ta o åka till Månsa,o lämna Annas bil,o sen skjutsa hem henne till Frösön.. Får se hur orken ser ut när vi är hemma igen! ;o)
Bäst o skynda sej ut,när plogbil`n nyss har varit här..


Hepp,hepp!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0