helger..

jag älskar tamejtusan helger.
 Oavsett om man har massa skojigt inplanerat,eller om man inte har ett jota inplanerat. Det är ju lika underbart båda sakerna..
I helgen har/hade vi ingenting inplanerat.. Igår kväll,gjorde vi pizza o mös framför Let`s dance bara.. O idag tog vi sovmorgon..gjorde mysig frunch,med våfflor o massa gotta! Myys!
O nu sitter vi här,ska åka in till stan en sväng,o sen ska vi åka till Långan o umgås med Marcus&Ulrica..
Det ska bli riktigt trevligt! :)
Imorn blire kanske bio..Får se,vad som händer..

Ska väl ta o göra oss iordning nu,så det händer nåt..
Får inte glömma o köpa alvedon idag heller!
Min tandvärk dödar mej!
Skulle behöva inhandla mej mina vitaminer också,men det får vänta tills det kommer in lite pengar.. Det är ju så jäklarns dyyyyra.
Ska komma ihåg o ta me mej en dunk till Långan också, o hoppas på att vi får ta några liter friskt vatten av dom.. ;)

Näe,göra sej iordning vare ja..försöka få nån ordning på snygg frillan o så! wiiio.. :)


Era tankar..
Postat av: Mormor

Hej vännen!

Visst blev du väl fin i håret, Janneth är ju jätte duktig, och är säkert billig också,så du inte behöver betala flera hundra kroner. Du skall få pengar av mig till vitaminer,då menar jag sånt som finns på apoteket, och inte i dom dyra hälsokost-affärerna.Hoppas din mor och far kan hjälpa dig med tandläkar-utgifterna innan du måste dra fler tänder Joanna. Ha det så bra i helgen./älskar er mormor.

2011-01-22 @ 15:01:54
URL: http://familjen-deliasson.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0