♥ I min handväska

ja, i min handväska..där finns det mesta, eller ja..
allt som kan tänkas behövas..nångång,typ!

Bland annat; plånbok, almanackan, pennor, tuggummi,kanyler,sprutan,parfym,
handcreme,OB,hårsnoddar,alvedon,tradolan,
deodorant,mobilen,snusdosam,halstabletter,nycklar,läppklet,sminkväskan, och min skyddsängel!
- ja, man skulle kunna tro att jag släpar runt på en stor,tung koffert! ;o)

meen,det gör jag ju givetvis inte!
o givetvis varierar ju innehållet! :)
jag älskar handväskor, det har sin charm liksom.
Den jag använder just nu, är av modell större. Peerfekt,när man har en liten tjej,som har massa saker som hon också vill ha med! ;)
Den är svart,skinnimitation med stjärnor!
Snygg,enligt moi.

Nu är det ju så att,det är sällan jag knatar på stan med handväskan,o så.. Men den följer alltid med, ut genom ytterdörrn.. Sen att den kanske får stanna i bilen, de gör ju inget.. ;)
Men jag har ju mitt liv i den!



Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh jag älskar dom med, men får dom sällan med mig ^^ haha, har hittills fått slänga alla utom 3 då Anders tycker att dom tar för mycket plats :P Men jag ska nog köpa en ny snart ^^

Kram!

2011-01-28 @ 12:14:50
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

tack tack ^^



Ja men det är ju det, och så kan man välja den man vill ha för stunden inte bara ha samma hela tiden ;)

Kram

2011-01-28 @ 22:43:18
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0