jag blir så jävla arg.

så jävla,jävla jätte arg blir jag dessutom.
finns nästan inte ord för hur arg jag faktiskt blir, och nu vill jag bara skrika rakt ut!
Hur jääävla dum kan en människa vara? Egentligen?

Och helt plötsligt ska det hela försöka vändas mot mej?

Meeen Faaan!
Aldrig någonsin. Det kommer jag aldrig gå med på.
Och jag vet att jag har precis alla på min sida.




Fan,såna här gånger är jag extra glad över att jag faktiskt har världens bästa karl i mitt liv! ♥
Och att vi har världens finaste Lowa i vårat liv.
- Älskade,älskade unge!
Du kommer alltid först,och dej kommer jag alltid kämpa med mitt liv för.
Jag vill aldrig att något ont ska hända dej. ♥



Era tankar..
Postat av: Tirja

Det där lät inge vidare hurru! :S Hoppas det löser sig!



Sv:

Jo jag förstår hur du menar, det är skönt att veta att man inte är ensam om sina inre demoner ibland ;)



Okej, men nej jag förstår precis, jag har ångest i FLERA månader innan jag ska dit och dagarna innan ombokar jag :P Så har jag hållit på hela mitt liv, sagt till mamma att man känner sig hängig eller något och inta kan gå eller ringer dagarna innan och säger att man är jätte sjuk och måste omboka eller att man inte kan ta ledigt!



Okej det va ju lite dåligt, att det inte funkade alltså! Jag har aldrig testat på kbt och tror inte det kan hjälpa mig heller, och har man den inställningen så gör det ju inte det heller!



ja jag hatar det, jag känner inte att jag klarar av någonting alls :(



Kram

2011-01-12 @ 12:27:56
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mickis

Är det pappa problem? :S

2011-01-12 @ 14:08:52
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: malin

Nämen vad har nu hänt? :(



Jag var frisk förra veckan men nu har mitt halsont kommit tebax igen, jävla gud jävel!!

Har aldrig blivit utsatt för blufföretag tidigare så jag blev så paff å förbannad, men jag vann!!!

efter många om och men så makulerade han fakturan! Jihoo! :)



Kraam

2011-01-12 @ 14:38:10
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag förstår du blir sjukt jävla arg faktiskt!!

Vissa har ju verkligen inge som helst vett i kroppen!



Tack för idag vännen! :)

2011-01-12 @ 18:37:07
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

"Känner" dig bara genom din blogg, men jag måste säga att du verkar vara en alles fantastisk mamma!!

2011-01-12 @ 18:45:43
Postat av: Tirja

Ska hålla tummarna, oavsett vad det är! :)



Ja det är ju så man MÅSTE tro på det för att det ska funka, så enkelt är det ju!



Jo jag mår rätt bra men är ändå rätt slut! Lillen har varit sämre, men det kunde du nog läsa dit till lite längre ner på bloggen!



Kram

2011-01-12 @ 20:44:00
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja du jag har INGEN aning om vad det är :S Men ja det går ju iaf upp och ner så man är ju inte utslagen hela tiden ^^



Lillen är dålig på morgonen och framåt kvällen men inte mitt på dagen, då är jag däremot riktigt dålig haha så vi har inte samma rytm i det iaf!



Ja vad skulle man göra liksom det va ju bara två val antingen så skölja med vatten eller så låta han ha bajs i munnen! Och det sist nämnda kändes mer plågeri än att skölja med lite vatten och hoppas på det bästa ^^



Kram

2011-01-12 @ 20:57:45
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0