jaha?

va tusan hände?
min mage kajkade totalt,jag fick världens frossa och febern blev ett faktum.
så här har jag legat,och ligger fortfarande i någon sorts fosterställning, under min varma,goa filt..men frysit/fryser ändå? och magen krampar.
what?
måste ta mej iväg o hämta Lowa på fritids..och styra någon sorts middag, o va faan hände
med bortplockandet av julen då? Helvete också.
Jävla helvete,sånt här gör mej vansinnig.



dax o piggna på sej lite illvasst tror jag..


Era tankar..
Postat av: Mamma Jessica

Ja men då är vi två, förutom julgranen då som åkte ut ganska fort :P Jo jag skulle också behöva storstäda, men va fan.. Jag trivs inte i kaos, men är för lat för att städa och det gör mig inget att det är stökigt det är bara alla andra som stör sig på det :p haha



Ja det är sjukt, och ajg brukar inte försvara mig heller, men man är väl lite som en levande pepparsprej, och kände att det där va fasen lite styggt frågat :P

2011-01-13 @ 16:21:22
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Tirja

Det låter ungefär som det vi hade! Vart tvär dålig och kallsvettig (vet inte om jag hade feber då vi bara har lillens rumptemp och den tänker jag inte använda :P ) Men precis så som du beskriver vart jag när jag vart dålig i måndags!



Hoppas det går över fort för dig!



KRamar

2011-01-13 @ 16:42:59
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0